فرماندار اسلام آبادغرب؛

تریبون عزای امام حسین(ع) نباید برای تبلیغات انتخاباتی استفاده شود

کد خبر: 293542
|
11:01 - 1394/07/20
نسخه چاپی
تریبون عزای امام حسین(ع) نباید برای تبلیغات انتخاباتی استفاده شود
اسلام آبادخبر: فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب درجمع مسئولین هیات های عزاداری گفت: کسانی که کاندید انتخابات آینده هستند،مجلس عزای امام حسین (ع) را به فرصتی برای تبلیغات انتخاباتی تبدیل نکنند و در صورت مشاهده،قطعا بصورت قانونی برخود خواهد شد.

به گزارشاسلام آبادخبر، در آستانه ایام محرم  گردهمایی مسئولین هیات های عزاداری در محل سالن همایش اداره تیلیغات اسلامی اسلام آبادغرب برگزار گردید.

 

فرماندار اسلام آباد غرب  درجمع مسئولین هیات های عزاداری عنوان کرد: هیات های مذهبی به گونه ای عمل کنند که عزاداران با آرامش و به دور از هرگونه حاشیه در عزای سید و سالار شهیدان سوگواری کنند.

 

 

وی افزود:  مداحان عزیز باید از احادیث دینی مستند در این ایام استفاده کنند و از اجرای مداحی بدون مطالعه و بدون استناد به احادیث دینی پرهیز کنند.

 

افشین کریمی گفت:  تمیهدات و برنامه ریزی های لازم در حوزه های مختلف برای برگزاری دهه محرم اندیشیده شده است و با تدوین برنامه ای منظم همراه مدیران شهرستان  از هیات های مذهبی دیدن و سرکشی بعمل خواهیم آورد و از نزدیک مسائل و مشکلات احتمالی  هیات های عزاداری را بررسی خواهیم کرد.

 

 

وی با اشاره به میحث انتخابات پیش رو افزود : انتظار داریم کسانی که احتمالا کاندید انتخابات آینده هستند این اجازه را به خود ندهند که مجلس عزای امام حسین (ع) را به فرصتی برای تبلیغات انتخاباتی  تبدیل کنند که این موضوع هم خلاف شرع است و هم خلاف قانون و در صورتی که موردی مشاهده شود قطعا بصورت قانونی برخود خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد