سرهنگ محمدی:

دشمن به دنبال تغییر هویت جامعه است /دشمن توان مقابله رودر رو با ایران ندارد

کد خبر: 293570
|
00:13 - 1394/07/23
نسخه چاپی
 دشمن به دنبال تغییر هویت جامعه است /دشمن  توان مقابله رودر رو  با ایران ندارد
اسلام آبادخبر: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب گفت: مقام معظم رهبری بارها متذکر شده است که نفوذ در جبهه فرهنگی بسیار خطرناک تراز سایر جبهه هاست چون دشمن می خواهد اعتقادات ، باورها و نگرش های جوانان ما را مورد هجمه قرار دهد.

به گزارشاسلام آبادخبر، سرهنگ دوم پاسدار افشار محمدی در دومین روز از رزمایش الی بیت المقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا،خصوصا" 9800 شهید استان کرمانشاه و 1280 شهید شهرستان اسلام آبادغرب، به مدعوین خیر مقدم عرض نمود و فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان را تسلیت گفت.

 

 

وی ضمن تبریک و تسلیت شهید والامقام، با اشاره به شهادت سردار رشید اسلام و مدافع حرم " حسین همدانی" گفت:  رشادت مردی و دلاورمردی چنین سردارانی است که امروز امنیت در مرزها و کشور ما برقرار است.

 

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب گفت: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهیدان، رهبری حکیمانه امام خامنه ای، حضور به موقع مردم و اقتدار نیروهای مسلح و بسیج در دنیا عزت وامنیت بخصوصی دارد که زبانزد دوست و دشمن است.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی میراث گرانقدر حضرت امام (ره)، که امروز این نظام بیش از هر دورانی در سراسر جهان نورافشای می کند و تنها راه مبارزه با دشمن، عزم راسخ و عدم انفعال در تمام عرصه هاست.

 

سرهنگ محمدی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: دشمن که از روبرو شدن با شما بسیجیان دریادل ، ارتشیان غیور، پاسداران دلاور و رادمردان نیروی انتظامی می هراسد و توان مقابله ندارد ، ولی دشمن راهکار را عوض کرده و قصد نفوذ در عرصه فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی و امنیتی را دارد.

 

وی افزود: مقام معظم رهبری بارها متذکر شده است که نفوذ در جبهه فرهنگی بسیار خطرناک تراز سایر جبهه هاست چون دشمن می خواهد اعتقادات ، باورها  و نگرش های جوانان ما را مورد هجمه قرار دهد.

 

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال تغییر هویت جامعه است و شاید دشمن به صورت انقلاب کاری نداشته باشد ولی می خواهد سیرت انقلاب را تغییر دهد ، و ماباید کاملا" هوشیار و گوش به فرمان رهبری باشیم تا در این عرصه نیز دشمن را شکست دهیم.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: بسیج تا آن روز پیروز است که در یک دستش قرآن و در دست دیگرش شمشیر قرار بگیرد ، پس باید بصیرت داشته باشیم و بسیج به معنای حضور و آمادگی در آن نقطه ای که قرآن ،اسلام و امام زمان (عج) به آن نیاز دارد حضور داشته باشد.

 

 محمدی یادآور شد: بسیج در طول دفاع مقدس و بعد از دفاع مقدس تاکنون در تمام عرصه های مورد نیاز بدون هیچ گونه چشم داشتی به کمک ملت و دولت شتافته است.

 

وی ایمان عاشقانه، ایمان عمیق و توأم با عواطف وتأسی به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را  رمز موفقیت و پیروزی بسیج دانست و گفت: این فرهنگ عاشورایی هیچ گاه رنگ کهنگی بر آن نمی نشیند.

 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد