امام جمعه اسلام آبادغرب:

نباید به افرادی که فکر شان آمریکایی است رای بدهیم /خیلی ها بخاطر تلخی های فریضه امر به معروف و نهی از منکر عملا" وارد میدان نمی شوند

کد خبر: 293578
|
11:41 - 1394/07/26
نسخه چاپی
نباید به افرادی که فکر شان آمریکایی است رای بدهیم /خیلی ها بخاطر تلخی های فریضه امر به معروف و نهی از منکر عملا" وارد میدان نمی شوند
اسلام آبادخبر: امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: باید مواظب باشیم، چون دارند راه را برای ورد انواع و اقسام افراد به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان باز می کنند.

به گزارشاسلام آبادخبر، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور در سومین روز از هفته امر به معروف و نهی از منکر در مراسم تجمع عاشورائیان در مسجد جامع اسلام آبادغرب اظهار داشت:  هدف از قیام اباعبدالله الحسین احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح دین اسلام بوده است.

 

وی افزود: امام حسین (ع) در نامه ای به برادر خود محمد حنفیه نوشته، فرمودند:  دین اسلام  که توسط انسان های فاسد و بی عدالت  به فساد و ظلم کشیده شده  را باید به اصلش برگردانم تا فرامین پروردگار در جامعه حکم فرما باشد ، وقتی زمامداری مسلمانان به دست فردی شرابخوار و ستمگر سپرده شده و با چنین زمامداری دین اسلام رو به زوال می رود و من برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح دین جدم رسول الله (ص) ، رفتم که جان خودم را فدا کنم.

 

محمدی پورتأکید داشت: با توجه به مقدس بودن نظام اسلامی باید در جهت درست نمودن رویه آن قدم برداریم  و رویه هایی که بر اساس ظلم پایه گذاری شده را ریشه کن نمائیم .

 

 

امام جمعه شهرستان تصریح کرد: در هنگام رای دادن نباید به افرای که غرب زده  هستند و افرادی که فکر شان آمریکایی است رای بدهیم ، چون آدم آمریکایی نمی تواند اسلام را اجرا کند پس ماباید به کسی رای بدهیم که دغدغه دین و ظهور داشته باشد و دلش برای تشیع ، ولایت و امامت بسوزد.

 

وی با دعوت از عموم مردم به بصیرت و هوشیاری گفت: باید مواظب باشیم، چون دارند راه را برای ورد انواع و اقسام افراد به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان باز می کنند.

 

محمدی پور تصریح کرد: باید حواسمان را جمع کنیم، دشمنان نوک پیکان شان رابه رهبری انقلاب گرفته اند که بتوانند زمینه براندازی نظام را فراهم کنند .

 

وی با بیان اینکه فشار دشمنان، تحریم و مشکلات اقتصادی دلیل نمی شود که از دستاوردهای خودمان دست بکشیم،  افزود: باید خیلی با احتیاط  و با بصیرت جلو برویم تا شرمنده شهدا نباشیم  و درس هایی  را که از نهضت ابا عبدالله الحسین گرفته ایم من جمله امر به معروف و نهی از منکر و هیهات من الذله  را به کار ببندیم.

 

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب تصریح کرد: ما باید در دهه اول محرم دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر که به فرموده مقام معظم رهبری دو واجب فراموش شده هستند، یادآوری کنیم .

 

وی با بیان اینکه اکثریت کسانی که می خواهند به این دو فریضه امر به معروف و نهی از منکرعمل کنند یک ترسی در وجودشان هست، افزود: در کتاب های فقهی امر به معروف و نهی از منکر در کنار جهاد قرار گرفته است ، همانطور که رفتن به میدان جنگ شجاعت می خواهد، فریضه امر به معروف و نهی از منکر دو فریضه شبه جهاد هستند که شاید خیلی ها بخاطر تلخی های فریضه امر به معروف و نهی از منکر عملا" وارد میدان نمی شوند.

 

 

حجت الاسلام محمدی پور گفت: نظام جمهوری اسلامی یک نظام مقدس است چون زیرساخت و فنداسیون آن مقدس است و پایه های عدالت در جمهوری اسلامی اجرا شده و اجرا شدن عدالت به دست من و شما و مسئولینی است که سردمدار کار هستند که در موقعیت های کاری خود باید عدالت را اجرا کنند.

 

وی افزود: اگر ما در مدارس، دانشگاه ها ، بازار و همه جا دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر را اجرا کنیم ، می توانیم  نظام اسلامی را تبدیل به کشور اسلامی کنیم .

 

امام جمعه شهرستان  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ، گفت: 5 گام بلند برای رسیدن به هدف والای جامعه اسلامی پیش روی ما گذاشته شده است،  که دو گام  انقلاب و دگرگونی اسلامی  و تأسیس نظام اسلامی محقق شده و سه هدف مهم  و اصلی هم باقی مانده است.

 

وی افزود: گام سوم تشکیل دولت اسلامی است، یعنی مسئولینی روی کار بیاوریم که  دغدغه اجرای اسلام را داشته باشند و مسئولین غرب زده روی کار نباشند چون مسئول غرب زده برای اسلام دل نمی سوزاند و اگر این گام مهم عملی شود به تحقق جامعه اسلامی می رسیم  و پس از آن در گام چهارم به کشور اسلامی خواهیم رسید.

 

حجت الاسلام محمدی پور خاطرنشان کرد : با تحقق 4 گام قبلی به گام پنجم یعنی تشکیل تمدن بزرگ اسلامی می رسیم که همان تمدنی که می خواهیم تمدن غرب را به زانو در بیاورد و به آن مسلط شود و این یعنی زمینه سازی ظهور مهدی آل محمد (عج) که این امر به معروف بزرگ است.

 

وی افزود: حضرت امام خمینی(ه) امانت را بر دوش امام خامنه ای قرار داد و من و شما مأمور شدیم  تا در زیر سایه این دو سید بزرگوار زمینه ظهور را فراهم کنیم .

 

امام جمعه شهرستان با بیان اینکه هرکجای عالم ظلم و ستمگری باشد ما باید در آنجا حضور داشته باشیم، گفت: بعضی ها نمی دانند که چه هدف و ماموریت بزرگی در پیش است  و نمی دانند که اگر ما شیعه هستیم و اعتقاد داریم که مسئله ظهور اتفاق خواهد افتاد و عدالت در تمام عالم برقرار خواهد شد و ظالمین ریشه کن خواهند شدف این ما هستیم که باید زمینه تعجیل در ظهور را فراهم کنیم و تا زمانیکه ما نخواهیم محقق نخواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: دشمنان در 3 مرحله قصد متوقف کردن انقلاب را داشتند، که در مرحله اول تئوریسن های انقلاب و بزرگانی که شاگرد امام بودند یکی پس از دیگری به دست دشمنان به شهادت رسیدند کهاین کارساز نبود و به سراغ نقشه دوم رفتند و 8 سال اکثر شهرهای ایران ازجمله اسلام آبادغرب را به توپ و تانک و بمباران بستند و دشمنان پی بردند که هرچه به مردم ایران ضربه بزنند محکمتر خواهند شد که در نقشه سوم قصد دارند ایمان و فکر حسینی و مهدوی را از مردم ایران بگیرند.

 

حجت الاسلام محمدی پور گفت: دشمن با هزینه های زیاد روی فکر جوانان ما کار می کند و ما برای مقابله با دشمن هر روز باید تلاش مان را زیادتر کنیم .

 

وی ضمن تأکید بر گسترش  ترویج آموزش اسلامی، نقش  آموزش و پرورش، مساجد، حلقه های صالحین پایگاه های بسیج ، هیئت های مذهبی  را در تربیت نسل جوان برشمرد و گفت: باید نسل ها را برای یاری امام زمان (عج) تربیت کنیم که اونخواهدآمد مگر اینکه یاورانش تکمیل باشد.

حجت الاسلام محمدی پور تصریح کرد: ما باید در عصر ظهور وظیفه خود را انجام دهیم تا شرمنده آن حضرت نباشیم و در نبودش سفیرش را تنها نگذاریم و اگر ولی فقیه دستوری داد  و من و شما بی تفاوت بودیم شرمنده  امام عصر هستیم.

 

 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها