رزاقی پور خبر داد:

امدادرسانی به 40خانوار عشایر سیل زده در اسلام آبادغرب/اعزام اکیپ امدادی هلال احمر به ایلام

کد خبر: 293711
|
06:59 - 1394/08/09
نسخه چاپی
امدادرسانی به 40خانوار عشایر سیل زده در اسلام آبادغرب/اعزام اکیپ امدادی هلال احمر به ایلام
اسلام آبادخبر: رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آبادغرب از اعزام اکیپ های امدادی هلال احمر اسلام آبادغرب و امدادرسانی به 40خانوار عشایر سیل زده در شهرستان خبرداد.

 علی احمد رزاقی پور در گفتگو با خبرنگاراسلام آبادخبر، از اعزام اکیپ های امدادی هلال احمر اسلام آبادغرب با تجهیزات امدادی به منطقه سیل زده استان ایلام خبر داد و اظهار کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب بصورت شبانه روز برای ارائه خدمات به همشهریان و هموطنان عزیز حضور دارند.

 

وی با اعلام اینکه هلال احمر اسلام آباد غرب  برنامه های ستاد بحران را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: امدادرسانی به 40 خانوار عشایر خسارت دیده  که بر اثر طغیان سیل دچار مشکل شده بودند در شهرستان صورت گرفت و کمک رسانی نیز تا زمان بازگشت اوضاع به حالت عادی ادامه خواهد داشت.

 

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آبادغرب گفت:  با به کار گیری 2 اکیپ امدادی، خدمات امدادی نظیر توزیع پتو، چراغ فانوس، والر و مواد غذایی به عشایر سیل زده شهرستان ارائه گردیده است.

 

رزاقی پوربا  اشاره به یک کشته و دو مصدوم بر اثر جاری شدن سیل و رعد و برق در روستای سوران اسلام آبادغرب گفت: امدادگران هلال احمر خیلی سریع در محل حاضر شدند اما در خصوص فوت قربانی سیل کاری از دست ما بر نمی آمد چون در اثر غرق شدن در آب جان خود را از دست داده بود اما امداد رسانی لازم به دو مصدوم دیگر صورت پذیرفت.

 

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد