امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در خطبه های نمازجمعه

باید روح ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار را در خودمان تقویت کنیم/برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید به تولید داخلی اهمیت بدهیم

کد خبر: 293745
|
14:13 - 1394/08/15
نسخه چاپی
 باید روح ظلم ستیزی  و مبارزه با استکبار را در خودمان تقویت کنیم/برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید به تولید داخلی اهمیت بدهیم
اسلام آبادخبر: امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: باید اختلاف نظرهای داخلی با مباحثه حل و فصل گردد به طوری که خطوط قرمز نظام رعایت شود و اتحاد و همبستگی مسلمانان حفظ و گسترش یابد.

به گزارشاسلام آبادخبر، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تأکید بر رعایت خط قرمزهای نظام و رهبری اظهار داشت: باید مواظب توطئه های پسابرجام دشمن باشیم چون ماهیت دشمنی امریکا  نسبت به قبل تغییری نکرده و نزدیکی و دست دادن مسلمان با استکبار جهانی به ضرر ما خواهد بود.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، افزود: باید اختلاف نظرهای داخلی با مباحثه حل و فصل گردد به طوری که خطوط قرمز نظام رعایت شود و اتحاد و همبستگی مسلمانان حفظ و گسترش یابد.

 

امام جمعه شهرستان با بیان اینکه استکبار ستیزی ومرگ بر آمریکا  یک شعاراحساسی نیست، گفت:  مبارزه  با استکبار در ایران پشتوانه دینی عقلی و تاریخی دارد

 

وی تشریح کرد: در روایات دینی بر مسلمانان دستور داده شده که زیر بار ظلم و ذلت مستکبران نروند و همچنین ملت ایران به تجربه دربافتند که در زمان طاغوت با تصویب کاپیتولاسیون آمریکایی، ملت ایران را وحشی قلمداد کردند تا هر کاری بخواهند بر سر ملت بیاورند و پس از انقلاب نیز آمریکا از هیچ توطئه و ظلمی بر علیه ملت و انقلاب اسلامی کوتاهی نکرد.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب تصریح کرد: باید روح ظلم ستیزی  و مبارزه با استکبار را در خودمان تقویت کنیم و مبارزه با استکبار گذشتنی نیست و یکی از چیز هایی که فرج را جلو می اندازد اینست که  روح ظلم ستیزی را در خودمان  و جوانان مان ایجاد کنیم تا انشاءالله زمینه آمدن امام عصر(عج) برای ریشه کنی ظالمین فراهم گردد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تآکید بر اقتصاد مقاومتی گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید به تولید داخلی اهمیت بدهیم.

 

حجت الاسلام محمدی پور با بیان اینکه برخی از جوانان خود را بیکار می دانند در حالیکه زمین کشاورزی در اختیار دارند،اظهار داشت: امیرالمومنین علی(ع) و سایر ائمه اطهار(ع) کشاورزی و کارگری می کردند و از دسترنج خود روزی می خوردند و ما باید این فرهنگ های غلط شغل های پشت میز نشینی را از خود دور کنیم.

 

وی افزود: وی افزود: برای  برداشته شدن تحریم ها، توافق کردن لازم بود و برای توافق رعایت خطوط قرمز هم واجب بود هرچند به هر مقدار که توانستند رعایت بکنند، اما تا خودمان برای اقتصاد مقاومتی دست به کار نشویم مشکل اقتصاد ما حل نمی شود.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب با مقایسه کشور مصر با ایران گفت: زمانی مصر از آمریکا حق و سکوت می گرفت و آن عاقبتش شد، اما جمهوری اسلامی ایران با سرلوحه قرار دادن مقاومت و استکبارستیزی با آمریکا مبارزه کرد، و امروز نتیجه آن استکبارستیزی، این شده که ایران به یک ابرقدرت جهانی مطرح شده که به هیچ قدرتی باج نمی دهد و در معادلات جهانی و منطقه ای،  نظر رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور ایران مطرح است.

 

وی تصریح کرد: آمریکا به زانو در آمده و اکنون وقت نشستنن و خسته شدن نیست و با استقامت راه شهدا را ادامه دهید و که پیروزی نزدیک است. انشاءالله .

 

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها