رییس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان اسلام آبادغرب؛

چهاردهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در اسلام آباد غرب برگزار شد+تصاویر

کد خبر: 293828
|
10:44 - 1394/08/24
نسخه چاپی
 چهاردهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در اسلام آباد غرب برگزار شد+تصاویر
اسلام آبادخبر: چهاردهمین آزمون سراسری قرآن و عترت با حضور بیش از ٢٩٠ نفر شرکت کننده در رده های مختلف سنی در اسلام آباد غرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آبادخبر، رییس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان اسلام آبادغرب از برگزاری  آزمون سراسری قرآن و عترت  همزمان با  در سراسر کشور، با همت مؤسسه قرآن و عترت نورالمبین  و با همکاری و نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.

 

مسعود قنبری گفت: این آزمون با بیش از ٢٩٠ نفر شرکت کننده در رشته های حفظ، مفاهیم، تدبر در قرآن کریم، ترجمه و آزمون شفاهی زیر 12 سال در اسلام آبادغرب  برگزار گردید.

 

وی افزود: آزمون کتبی، نوبت صبح در کانون شهید فهمیده شهرستان و آزمون شفاهی با داوری، داوران مطرح شهرستان در محل کتابخانه کوثر در نوبت بعدازظهر برگزار شد.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان اسلام آبادغرب عنوان کرد: به کسانی که در امتحانات سراسری قرآن و عترت موفق به کسب حد نصاب لازم گردند، از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گواهی نامه کشوری پایان دوره اعطاء می شود و از نفرات  برگزیده نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

گفتنی است؛ کانون و مؤسسات قرآنی وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آباد غرب بعد از مؤسسات قرآنی شهرستان کرمانشاه به عنوان دومین هسته فعال قرآنی در سطح استان مطرح هستند.

 

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها