شبکه اجتماعی ایرانی "سلام" فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرد

کد خبر: 293833
|
23:22 - 1394/08/26
نسخه چاپی
شبکه اجتماعی ایرانی "سلام" فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرد
اسلام آبادخبر: نرم افزار شبکه اجتماعی پیام رسان (اپلیکیشن) صددرصد ایرانی "سلام" به عنوان شبکه اجتماعی جوانان ایرانی فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرد. شبکه اجتماعی ایرانی

به گزارشاسلام آباد خبر،   شبکه اجتماعی موبایلی کاملا ایرانی "سلام" حاصل تلاش جمعی از اساتید و دانشجویان ایرانی و پژوهشکده فضای مجازی متین است که تاکنون هفت نسخه آن تست شده و نسخه هفتم و آماده به کار آن امروز همزمان با بزرگداشت سلمان فارسی فعالیت خود را در فضای مجازی آغاز کرد.

براساس همین گزارش "سلام" با قابلیت گرافیکی بالا، سرعت ارسال داده ها اعم از عکس و فیلم و پیام، به صورت توامان توانایی های تلگرام و اینستاگرام را دار می باشد.

پیام رسان "سلام" همچنین دارای بخش های مختلف گفتگوی خصوصی، چت گروهی، اشتراک گذاری تصاویر،امکان کمپین سازی و هشتگ گذاری،جستجو در بین کاربران و تگ ها و ده ها قابلیت دیگر را دارد و به زودی نسخه رایانه ای آن نیز عرضه خواهد شد.

در نسخه 7 این پیام رسان همچنین به مناسبت اربعین حسینی، افزونه ویژه اربعین فعال و امکانات ویژه اربعین شامل نقشه های پیاده روی اربعین از مرزهای مختلف کشور (شلمچه، چزابه، مهران)، نقشه شهرهای کربلا، نجف، کاظمین، هتل های اقامتی، نکات ایمنی سفر، دستورالعمل های پیاده روی، معرفی اماکن زیارتی کربلا و نجف، زیارتنامه جامع در سفر شامل زیارت عاشورا، زیارت اربعین، اذن دخول حرم های شریفه، دعای توسل، دعای کمیل، دعای ندبه، زیارت وارث، زیارت امین الله و... بارگذاری شده است.

بخش ویژه مسابقه اربعین نیز در این شبکه فعال و به بهترین عکس ها، فیلم ها و دلنوشته های زائران اربعین امسال جوایز ارزنده ای تعلق خواهد گرفت. 

دریافت نشانی دانلود و اطلاعات بیشتر درباره این سامانه از طریق سامانه پیامکی 10005868 امکان پذیر است.
نرم افزار پیام رسان سلام را می توان از طریق لینک های زیر دریافت و فعال کرد:

نرم افزار پیام رسان سلام را می توان از طریق لینک های زیر دریافت و فعال کرد:

http://salamup.com/sp7.apk

http://www.arbaeensalam.ir/

 
منبع:  عصر ایران

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها