فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسلام آبادغرب

هدف بسیج از حضور در همه عرصه ها دفاع از ارزش ها و هویت انقلابی در مقابل دشمن است

کد خبر: 293902
|
16:10 - 1394/09/05
نسخه چاپی
هدف بسیج از حضور در همه عرصه ها دفاع از ارزش ها و هویت انقلابی در مقابل دشمن است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: بسیج در هر جا که نیاز باشد بدون مطالبه اجر و مزد برای حل مشکلات بکار گیری می شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ دوم پاسدار افشار محمدی  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسلام آبادغرب در مراسم اجتماع بزرگ شکوه پایداری بسیجیان اسلام آبادغرب در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در سالن انقلاب شهرستان ، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و تبریک  سالروز تشکیل بسیج ،اظهار کرد:  هفته بسیج بهانه است تا بار دیگر نظری در اهداف این نهاد مقدس بیندازیم که محدوده آن شامل تمام کسانی است که دل در گرو انقلاب دارند.




وی افزود: ویژگی های بسیجی در هیچ یک از ارتش های دنیا وجود ندارد و هدف بسیج از حضور در همه عرصه ها دفاع از ارزش ها و هویت انقلابی در مقابل دشمن است.



سرهنگ محمدی تصریح کرد: امروز دشمن به نفوذ روی آورده است و بسیجی شمشیر باز بی بصیرتی نیست که با قرآن بر سر نیزه گول بخورد.




وی افزود: بسیج نیاز سنج است ، و بسیج در هر جا که نیاز باشد بدون مطالبه اجر و مزد برای حل مشکلات بکار گیری می شود.



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه هنر بسیجیان شناخت دشمن است، گفت: بسیج بصیرت بخش و بصیرت افزاست و بسیج یک اندیشه نافذ و یک منظومه فکری است که انقلاب به برکت این تفکر شکست ناپذیر است.



وی افزود: به فرموده امام راحل(ره) اگر در کشوری تفکرو نوای دلنشین بسیجی طنین انداز شد ، چشم طمع دشمنان از آن برداشته می شود.



سرهنگ محمدی تصریح کرد: امروز کسانی که از بسیج بعنوان تندرو نام می برند و بسیج را به تند روی محکوم می کنند بدانند که آگاهانه یا ناآگاهانه  تکمیل کننده پروژه نفوذ دشمن هستند.

 

انتهای پیام/



 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها