مسئول ستاد مردمی اربعین در شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

پذیرایی روزانه 15هزار نفر زوار اربعین در اسلام آبادغرب +تصاویر

کد خبر: 293904
|
10:08 - 1394/09/08
نسخه چاپی
پذیرایی روزانه 15هزار نفر زوار اربعین در اسلام آبادغرب +تصاویر
اسلام آبادخبر: مسئول ستاد مردمی اربعین در شهرستان اسلام آبادغرب گفت: روزانه 15 هزار نفر از زوار اربعین در اسلام آبادغرب پذیرایی می شوند.

به گزارشاسلام آباد خبر، منوچهر خادمی مسئول ستاد مردمی اربعین در شهرستان اسلام آبادغرب گفت: روزانه 15 هزار نفر از زوار اربعین در اسلام آبادغرب پذیرایی می شوند.

وی افزود: البته روزانه تعداد اندکی هم از مسافرین بومی مهمان ما هستند، اما سفره سیدالشهدا برکت دارد و هرکس نمک اباعبدالله را می خورد روز بعد با هدایا و نذورات مردمی بر می گردد.

خادمی با وصف اینکه از دست برخی از مسئولین که قول مساعدت داده بودند گلایه داشت، اما گفت: از کمبودها ننویسید هر مسئولی که لیاقت نوکری امام حسین(ع) را داشته باشد خودش می آید و خدمت می کند.

وی افزود: پرچمدار و مسئول اصلی ستاد اربعین در اسلام آبادغرب ، حجت الاسلام سیدامیر محمدی پور امام جمعه شهرستان است و فرماندار اسلام آبادغرب هم چندین بار سرکشی نموده و دستورات لازم را به ادارات ذیربط داده است، با این وجود ستاد مردمی است و ما این کار را به عشق اهل بیت(ع) و برای رضای خدا انجام می دهیم وآثار برکت آن این است که در کنار ما موکب های مردمی دیگری مثل کارکنان مانیزان برپا شده است و شنیده ام شرکت مدلل هم قصد برپایی موکب در ماهیدشت را دارند و این نشانه عشق مردم ولایتمدار اسلام آبادغرب به اهل بیت(ع) است که برای نوکری و خدمت به زوار اباعبدالله(ع) مسابقه می گذارند.

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد