دود عجیب کارخانه رضاخانی اسلام آباد غرب/صحبت های نماینده در خصوص کارخانه قند هنوز در حد وعده است+فیلم و عکس

کد خبر: 293945
|
10:36 - 1394/09/18
نسخه چاپی
دود عجیب کارخانه رضاخانی اسلام آباد غرب/صحبت های نماینده در خصوص کارخانه قند هنوز در حد وعده است+فیلم و عکس
کارخانه قند اسلام آباد غرب که در سال 1314 بنا نهاده شده ظرفیت لازم را برای کار ندارد و از لحاظ زیست محیطی نیز مشکلاتی را برای مردم بوجود آورده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، این کارخانه که ظرفیت بسیاری کمی نیز دارد امروز مشکلات محیط زیستی را برای مردم بوجود آورده است که به عنوان نمونه می توان به دود سیاه رنگ و عجیبی که طی دو روز اخیر از دودکش های آن خارج می شود اشاره کرد.

علی رغم اینکه مسئولین خود واقف به مشکلات این کارخانه هستند اما تنها حرف های انها در خصوص رفع مشکلات این کارخانه در حد وعده باقی مانده است.

نماینده اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی درباره کارخانه قند اسلام آباد غرب در تیرماه سال 93 در گفتگو با مهر از یک وعده رونمایی می کند. علی جلیلیان می گوید وزارت دفاع طرح احداث کارخانه قند با ظرفیت 5 هزار تنی در شهرستان اسلام آبادغرب را تصویب کرده است.

جلیلیان با اشاره به اینکه ظرفیت کارخانه قند کنونی در اسلام آبادغرب جوابگوی نیاز بازار و شهرستان نیست، ادامه می دهد: بسیاری از قطعات این کارخانه فرسوده و از رده خارج شده هستند و نیز اینکه ظرفیت این کارخانه تنها هزار تن می باشد.

وی به این نکته نیز اشاره می کند که وجود کارخانه قند اسلام آبادغرب باعث برخی از آلودگی ها در سطح این شهر شده است.

با این وجود که علی حلیلیان به عنوان نماینده مردم شهرستان اسلام آباد غرب آلودگی های این کارخانه را تایید کرده اما هنوز نه اقدام عملی برای احداث کارخانه جدید شده است و نه اقدامی جهت رفع مشکلات کارخانه فعلی.

فیلم مربوط به دود عحیب این کارخانه را می توانید از ضمیمه دانلود کنید.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد