فرماندار اسلام آباد غرب مطرح کرد:

دست اندرکاران انتخابات شهرستان یکدل و یک صدا در حال فراهم ساختن زمینه حضور حماسی مردم فهیم اسلام آبادغرب در انتخابات هستند

کد خبر: 294028
|
16:37 - 1394/10/01
نسخه چاپی
دست اندرکاران انتخابات شهرستان یکدل و یک صدا در حال فراهم ساختن زمینه حضور حماسی مردم فهیم اسلام آبادغرب در انتخابات هستند
فرماندار اسلام آباد غرب دربازدید از ستاد انتخابات شهرستان گفت: فضای انتخابات اسفند ماه در این شهرستان پرشور ،بانشاط و در آرامش کامل خواهد بود .

به گزارشاسلام آباد خبر، فرماندار اسلام آباد غرب دربازدید از ستاد انتخابات این شهرستان گفت: دست اندرکاران انتخابات در این شهرستان همه یکدل و یک صدا در حال فراهم ساختن زمینه حضور حماسی مردم فهیم در انتخابات هفتم اسفند ماه هستند و در حال حاضر روند اجرای امر انتخابات بصورت قانونی و اخلاق مداری در دستور کار ستاد انتخابات قرار دارد.

 

ایشان در ادامه سخنان خود اظهار داشت:  همه کمیته های اجرایی انتخابات درحال تدارک تمهیدات لازم برای امر انتخابات هستند و تا ساعت 14 چهارمین روز ثبت نام تعداد 16 نفر داوطلب نام نویسی کرده اند که تاکنون مشکل خاصی برای ثبت نام شدگان وجود نداشته است.

 

 

فرماندار افزود تاریخ برگزاری انتخابات در اسلام آباد غرب نشانگر شور و اشتیاق مردم ولایی و انقلابی  در انتخاباتها دارد و قطعا برای انتخابات اسفند ماه و تعیین سرنوشت خود لحظه شماری می کنند و ما هم بعنوان مجریان انتخابات بدون تعارف با هر شخص و یا جناحی صیانت از آرا مردم را در دستور کار قرار داده ایم و اجازه نخواهیم داد کوچکترین خدشه ای در انتخابات به وجود بیاید.

 

وی خاطرنشان نمود:  از داوطلبین گرانقدر انتظار داریم تا زمان معین شده از تبلیغات زود هنگام خود داری کنند و قانون و مقررات را مد نظر داشته باشند تا انشاالله همه شاهد حماسه ای ماندگار در هفتم اسفند ماه باشیم.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد