جشن میلاد با سعادت پیامبر اکرم اسلام حضرت محمد (ص) در اسلام آباد غرب برگزار شد

کد خبر: 294056
|
20:59 - 1394/10/08
نسخه چاپی
 جشن میلاد با سعادت پیامبر اکرم اسلام حضرت محمد (ص) در اسلام آباد غرب برگزار شد
جشن میلاد با سعادت پیامبر اکرم اسلام حضرت محمد (ص) و همچنین میلاد فرخنده امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت در تالار غدیر برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، جشن میلاد با سعادت پیامبر اکرم اسلام حضرت محمد (ص) همچنین میلاد فرخنده امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت  امروز سه شنبه 8  دی ماه در سالن همایش تالار غدیر با حضور اقشار مردم برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمدی پور  با اشاره به مقام و منزلت پیامبر گرامی،  پیامبر خدا را به عنوان الگوی کامل جهت حیات دنیوی و اخروی دانست  و گفت:  در آیه 56 سوره احزاب خداوند و فرشتگان مقرب درگاه باریتعالی و صالحین بر ایشان درود فرستاده اند.

وی با توجه به این که امروز علاوه برسالروز ولادت پیامبراکرم (ص) که عهده دار ابلاغ و رساندن رسالت و پیام عظیم اسلام برای بشریت است، ولادت امامی است که بنیانگذار فقه جعفری و تشیع است و ما پیرو مذهب آن امام بزرگوارهستیم. مذهبی که مبانی آن از سوی امام جعفرصادق(ع) زمانی که همه مذاهب فقهی در حال شکل گیری بودند پی ریزی شد که جایگاه آن نزد خداوند بسیار رفیع است.

وی درباره شخصیت ملکوتی پیامبرعظیم‌الشان اسلام و عظمت رسالت نبوی و اهمیت مودت و محبت در تعالیم دینی پرداخت و گفت: اصل وحدت و گسترش محبت در پرتو معنویت است. همانطور که پیامبر اسلام(ص) در ابتدای بعثت خود خصومت‌های آن دوران را به محبت و برادری تبدیل کرد وظیفه ما مسلمانان نیز در همین راستا هست که در عصر جدید با الگوگرفتن از آن پیامبر بزرگ (ص) در شرایط دشوار روز، تفرقه و دشمنی ها را به مهرورزی و دوستی بدل سازیم.

لازم به ذکر است: مولودی خوانی و اجرای نمایش در جشن میلاد، از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد