کیانی خبر داد:

برگزاری همایش پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی در اسلام آبادغرب/برگزاری جشنواره قرآنی و آزمون نهج ابلاغه

کد خبر: 294070
|
10:31 - 1394/10/12
نسخه چاپی
برگزاری همایش پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی در اسلام آبادغرب/برگزاری جشنواره  قرآنی و آزمون نهج ابلاغه
اسلام آبادخبر: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب گفت: همایش پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی با حضور 60 همسر جوان تحت حمایت در مجتمع شهید صادقی کمیته امداد اسلام آباد غرب برگزار شد.

سعید کیانی در گفتگو بااسلام آباد خبر، اظهار کرد: همایش پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی با حضور 60  همسر جوان  تحت حمایت در مجتمع شهید صادقی کمیته امداد اسلام آباد غرب  برگزار شد.

 

وی افزود: این همایش با هدف جلوگیری از آسیب های ناشی از اعتیاد و آثار مخرب ماهواره بر خانواده ها برگزار شده است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب با بیان اینکه همایش مذکور باحضور مدرس دانشگاه آزاد اسلامی و کارشناس مجرب فرمانداری  برگزار شده است ، بیان داشت: آثار مخرب ماهواره بر خانواده، عوامل موثر در بروز اعتیاد ، مهارتهای زندگی و نقش آن در کنترل اعتیاد ، پیشگیری از آسیب های ماهواره و عوامل محیطی موثر بر ارتباط زن و مرد ، آسیب اعتیاد بر خانواده ، ارائه مهارت های زندگی و برقراری ارتباط مناسب میان اعضای خانواده از اصلی ترین مباحثی بوده که در این همایش به همسران جوان  حضور یافته ، ارائه شد.

 

 

کیانی خاطر نشان کرد: برگزاری چنین همایش هایی  موجب ارتقای سطح علمی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد می شود و در ادامه همایش بروشورهای با محتوای راهکارهای مقابله با آسیب های اجتماعی در میان همسران جوان  تحت حمایت  ، توزیع شد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آبادغرب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به  برگزاری جشنواره  قرآنی و آزمون نهج ابلاغه و صحیفه سجادیه با حضور 50 نفر از مددجویان    تحت حمايت مديريت  كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اسلام آباد غرب ، اظهار داشت:  برگزاری مسابقات قرآنی موجب انس بیشتر نسل جوان با مفاهیم قرآن کریم خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه نسل جوان نقش شگرفی در ترویج و گسترش مفاهیم قرآنی دارند افزود: کمیته امداد هرساله در راستای تدبر و توجه ویژه به تعالیم بلند این کتاب آسمانی اقدام به برگزاری مسابقات قرآن کریم در میان مددجویان می کند.

 


کیانی با اشاره به اینکه امسال نیز جشنواره  قرآنی و آزمون نهج البلاغه و صحیفه سجادیه با حضور مادران و دختران  تحت حمایت این مدیریت برگزار شده است ، یادآور شد: در این دوره از مسابقات در رشته حفظ خانم محبوبه جعفری و در رشته ترتیل  خانم صفورا محمدی عالیبری مقام اول را کسب نمودند و دیگر مددجویان دختر تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در آزمون نهج البلاغه و صحیفه سجادیه به مرحله استانی و کشوری با کسب امتیاز برتر را پیدا کردند .

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان اسلام آبادغرب در پایان تصریح کرد: کمیته امداد از برگزیدگان و نخبگان جشنواره قرآنی و  آزمون نهج البلاغه و صحیفه سجادیه به نحو احسنت تجلیل و به نفرات برتر جوایزی اهداء گردید.

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد