مسئول امور رسانه ای ارشاد اسلام آباد غرب اعلام کرد:

تبلیغات زودهنگام انتخاباتی در رسانه های مکتوبی و مجازی ممنوع

کد خبر: 294073
|
13:48 - 1394/10/12
نسخه چاپی
 تبلیغات زودهنگام انتخاباتی در رسانه های مکتوبی و مجازی ممنوع
رزمدیده گفت: از تمامی فعالان رسانه های مجازی و مکتوبی حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو تقاضامندم از هرگونه تبلیغات انتخاباتی و تخریب خودداری نمایند.

به گزارشاسلام آباد خبر، هوشنگ رزمدیده مسئول امور رسانه ای اداره ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با خبرنگار اسلام آبادخبر، با اشاره به تذکر فرمانداری شهرستان مبنی بر آغاز فعالیت تبلیغاتی زودهنگام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو  اظهار داشت: تبلیغات زودهنگام انتخاباتی در رسانه های مجازی و مکتوبی له یا علیه داوطلبین خلاف قانون می باشد .

 

وی افزود: اخیرا" مشاهده گردیده که فعالان انتخابات در فضای مجازی نسبت به تخریب اشخاص و تبلیغات زودهنگام اقدام نموده اند.

 

رزمدیده خاطرنشان کرد: از تمامی فعالان رسانه های مجازی و مکتوبی حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو تقاضامندم از هرگونه تبلیغات انتخاباتی و تخریب خودداری نمایند و در صورت مشاهده و تداوم این روند تخلفات از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد.

 

وی افزود: انتظار داریم مسئولین رسانه های شهرستان که افرادی فرهیخته و قانونمدار هستند در راستای اجرای قانون انتخابات تلاش نمایند.

 

هوشنگ رزمدیده در پاسخ به سوال خبرنگار اسلام آبادخبر در خصوص انتشار برنامه ها و نظرات کاندیدها نسبت به خط قرمز های نظام نظیر9دی، گفت: چنین مواردی طبیعی است ولی با مواردی که جزو تبلیغات زود هنگام و تخریب باشد برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

گفتنی است؛ رزمدیده  لیست رسانه های مجازی  قانونی در سطح شهرستان را به شرح ذیل اعلام کرد:

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد