رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلام آبادغرب:

مراسم بزرگداشت شهید آیت الله نمر در شهرستان اسلام آبادغرب برگزار می شود

کد خبر: 294101
|
08:54 - 1394/10/13
نسخه چاپی
مراسم بزرگداشت شهید آیت الله نمر در شهرستان اسلام آبادغرب برگزار می شود
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: در پی شهادت مظلومانه آیت الله نمرباقرالنمر مراسم بزرگداشت این شهید والامقام در مسجد امام رضا(ع) شهرستان اسلام آبادغرب برگزار می شود.

به گزارشاسلام آباد خبر،  حجت الاسلام جاسمی ضمن محکوم کردن این عمل وقیحانه آل سعود اظهار کرد: به دنبال شهادت مظلومانه آیت الله شهید شیخ نمر، عالم مجاهد شیعه به دست رژیم سفاک عربستان، مراسم ترحیم و بزرگداشت این مجاهد شیعی با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار و بابصیرت شهرستان اسلام آبادغرب پس از نماز مغرب و عشا در محل مسجد امام رضا(ع) این شهر برگزار می شود. .

 

وی افزود: شهادت این عالم ربانی نه تنها از سرقدرت رژیم آل سعود نیست بلکه نشانه ضعف و زبونی این رژیم دیکتاتور در مقابل اسلام است.

 

حجت الاسلام جاسمی ادامه داد: رژیم سفاک سعودی در واقع با شهید کردن شهید شیخ نمر باردیگر خوش خدمتی خود را به ارباب خود آمریکا و رژیم صهیونیستی به اثبات رساند.

 

وی تصریح کرد: خون این مجاهد شیعه پایمال نخواهد شد و زمینه سقوط رژیم کودک کش آل سعود را فراهم خواهد کرد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان در ادامه گفت: رژیمی که به حقوق بشر و حق اظهار عقیده و بیان عقاید جمعیت کثیری از شیعیان عربستان را پایمال نموده و هیچ پایبندی به رعایت اصول انسانی و اسلامی را ندارد.

 

حجت الاسلام جاسمی عنوان کرد: قطعأ با شهادت این مجاهد شیعی فی سبیل الله موج تنفر افکار عمومی به ویژه مسلمانان در اقصی نقاط دنیا آشکار خواهد شد.

 

وی در پایان بیان داشت: با توجه به وضعیت جغرافیایی بقاع متبرکه و وضعیت جوی این شهرستان در جلسه ای که با همکاران اداره برگزار شد تصمیم گرفته شد این مراسم در مسجد امام رضا(ع) برگزار شود.

 

گفتنی است؛ این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام علی محمودی روحانی مستقر در بقعه متبرکه امامزاده علی اکبر(ع) و امامزاده قاضی الکیا(ع) برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد