حجت الاسلام سید امیر محمدی پور درخطبه های نماز جمعه اسلام آبادغرب

اعدام شیخ نمر امتداد مبارزه گسترده با اسلام و شیعه است/کسی که در فتنه 88 دست داشته امروز با وقاحت تمام برای مجلس و خبرگان رهبری ثبت نام می کند؟!

کد خبر: 294124
|
16:27 - 1394/10/18
نسخه چاپی
اعدام شیخ نمر امتداد مبارزه گسترده با اسلام و شیعه است/کسی که در فتنه 88 دست داشته امروز با وقاحت تمام برای مجلس و خبرگان رهبری ثبت نام می کند؟!
اسلام آبادخبر: امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: مطرح کردن شورایی کردن رهبری از سوی شخصیتی که صدایش به همه جهان می رسد شروع یک فتنه جدید است و ما آنقدر این افشاگری را انجام می دهیم تا جانمان را در این راه بدهیم یا جلوی فتنه جدید را بگیریم.

 به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور درخطبه های نماز جمعه اسلام آبادغرب با بیان اینکه فتنه گران نه حرمتی برای اسلام قائلند و نه برای جمهوری و رای مردم، اظهار کرد: کسانیکه در فتنه 88 دست داشته اند و توبه نکرده اند به ایشان رای ندهید و اجازه ندهید بر عاقبت مملکت مسلط شوند.

 

وی با اشاره به سوال شخصی که به ایشان گفته قبلا" وحدت آفرین تر سخن می گفتی و اکنون از تریبون نمازجمعه سوء استفاده می کنی، گفت: تریبون نمازجمعه روز قیامت شکایت خواهد کرد، چون قرآنی که اینجاست که ما سعی داریم به آن عمل کنیم، می فرماید؛ کسانی که حقیقت رابفهمند ولی کتمان کنند و برای مردم بیان نکنند هم خدا لعنت شان می کند و هم لعنت خورندگان آنها را لعنت می کنند.

 

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب بیان داشت: اگر من اکنون بدانم در آستانه انتخابات جدید فتنه بزرگی در راه است و تذکر بدهم، آیاد اختلاف ایجاد می شود؟ اگر من بدانم برای براندازی حکومت اسلامی نقشه ها کشیده شده و جلسات سری از چندین سال قبل برگزار شده و برنامه ریزی های دقیقی انجام شده و امروز در اینجا تذکر بدهم، آیا اختلاف ایجاد کرده ام؟ یا طبق وظیفه خودم بصیرت را بیان می کنم؟

 

وی با اشاره به فرمایش حضرت امام(ره) گفت: خطیب جمعه وظیفه دارد در خطبه اول مردم را به تقوا سفارش کند و در خطبه دوم بصیرت بدهد و بصیرت یعنی به موقع به داد دین رسیدن، بصیرت یعنی توطئه های دشمن داخلی و خارجی را شناختن.

 

حجت الاسلام محمدی پور با بیان اینکه فتنه گران در حال کنار زدن خاکستر روی شعله هستند تا آتش سال 88 را مجددا" شعله ور نمایند، تصریح کرد: فتنه نفوذ دشمنان در مجلس خبرگان یکی از بارزترین مصادیق فتنه است .

 

وی با اشاره به گزارش آیت الله جنتی در خصوص ثبت نام کنندگان برای مجلس خبرگان رهبری، گفت: کسانی برای مجلس خبرگان ثبت نام کرده اند که سابقه شرابخواری، دزدی و فساد اخلاقی دارند، که ثبت نام شده اند! و مدارک ایشان نیز ثبت در رایانه ها شده است!

 

حجت الاسلام محمدی پور گفت: خبرگان یعنی مجتهدینی که با بررسی روایات معصومین بتوانند تشخیص بدهند که در زمان غیبت چه کسی می تواند رهبری جامعه اسلامی را برعهده داشته باشد و علاوه بر آن نظارت بر عملکرد رهبر را داشته باشند که شرایط را دارا باشند، آیا شخص شرابخوار، قمارباز، مفسد اخلاقی یا کسی که در فتنه 88 در کف خیابان مردم را بر علیه نظام می شورانید یا کسی  که هدایت پشت صحنه فتنه 88 را برعهده داشت، می تواند.

 

وی افزود: کسی که در فتنه 88 دست داشته، امروز با وقاحت تمام برای مجلس شواری اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ثبت نام می کند و این بوی توطئه می دهد و از طرفی می گویند ثبت نام حق هر ایرانی است و حق الناس است، اما شورای نگهبان 12 نفر متشکل از 6 حقوقدان و 6 فقیه هستند که باید صلاحیت 12هزار نفر ثبت نامی مجلس و 800 نفر ثبت نامی خبرگان را بررسی کنند وتازه به ایشان هم گفته می شود مواظب باشید حق الناس بر گردنت نیفتد و فردا هم توطئه می کنند که شورای نگهبان حق ما را نادیده گرفت، اما برخی ها باید بدانند هرچند ثبت نام آزاد است و حکومت دموکراسی است ، وقتی صلاحیت را در خود نمی بینند، نباید ثبت نام کنند و هزینه برای نظام درست کنند.

 

محمدی پور با اشاره به فرمایشات امام خامنه ای درهفته گذشته در جمع ائمه جمعه سراسر کشور گفت: خسارت های سال 88 هنوز جبران نشده ، آن وقت برخی ها از رفع حصر فتنه گران سخن می گویند، درحالیکه طبق آیه قرآن مفسد فی الارض و محارب با خدا حکم شان اعدام است.

 

وی افزود: کسانی که از فتنه حمایت کردند هنوز آزادند و تریبون دارند و حرف از شورای رهبری می زنند و نمی دانند این حرف ضد قانون اساسی کشور است و این که سال ها مرد میدان سیاست بوده علنی سخن بر ضد قانون بازگو می کند در حالیکه این سخنان باید در مجلس خبرگان بحث شود نه در فضای عمومی جامعه، و اینها با این کار می خواهند اقتدار رهبری را بشکنند، آن هم رهبری که دنیای کفر از دستش خسته شده و عمر خود را برای صدور انقلاب گذاشته است.

 

حجت الاسلام محمدی پور گفت: کسانی که دم از شورای رهبری می زنند ه دنبال چیزی مثل شورای شهر هستند که چند نفری در خصوص موضوعی بنشینند بحث کنند که آیا به نتیجه می رسند یا نه، و این نمی شود، باید حرف آخر را یکی بزند تا اقتدار اسلام و مسلمین حفظ شود و باید رابطه امام و امت بین مردم و رهبری برقرار باشد، وقتی شما امام را شکستید و تبدیل به دو یا چند امام شود دیگر رابطه امام و امت شکل نمی گیرد، بنابراین گفتن این جمله از شخصیتی که صدایش به همه جهان می رسد شروع یک فتنه جدید است و ما آنقدر این افشاگری را انجام می دهیم تا جانمان را در این راه بدهیم یا جلوی فتنه جدید را بگیریم.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به فرمایش آیت الله سیستانی گفت: امروز عزت اسلام وابسته به عزت انقلاب اسلامی ایران است و عزت انقلاب وابسته به عزت رهبرمعظم انقلاب امام خامنه ای است.

 

وی تصریح کرد: ما دیگر اجازه نمی دهیم که اشک رهبر را دربیاورند و در مقابل فتنه گران کوتاه نمی آییم و فتنه گران امتحان خود را در خیابان های تهران پس دادند و اینکه هرکاری آنها می کنند می گویند حق الناس است، آیا حق الناس این است که ما اجازه بدهیم آنها فتنه درست کنند و داد بزنند و مملکت را به آتش بکشند.

 

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در خطبه اول نیز ضمن توصیه مردم به پرهیز از گناه و تقوا و اخلاق اسلامی ، گفت: یکی از شاخص های سبک زندگی اسلامی ارتباط با خدا و ائمه معصومین و معامله کردن با خداست.

 

وی افزود: کسی که ایمان دارد که آفریدگار کسی است که مدیریت دنیا در دست اوست و بر تمام ثروت و قدرت عالم تسلط دارد و همه چیز در چنته قدرت اوست از کسی نمی ترسد.

 

حجت الاسلام محمدی پور با اشاره به فرمایشات شهید مطهری گفت: در مقاتل نوشته اند که امام حسین (ع) که در روز عاشورا آن همه مصیبت دیده بود چنان محم در مقابل لشکر دشمن ایستاده بود که لشکر همانند گله گوسفند در مقابل ایشان فرار می کرد و این از اعتماد به قدرت لایزال الهی بود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به رابطه و  اعتماد قلبی امام راحل به خداوند اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) فرمود، اگر تمام مردمی که درود بر خمینی می گویند اگر با هم بگویند مرگ بر خمینی، برای من هیچ فرقی ندارد چون من حتی یک لحظه در انجام وظیفه کوتاهی نکردم و یک لحظه به راهی که انتخاب کردم شک نکردم.

 

امام جمعه شهرستان با اشاره به اعدام شیخ نمر توسط رژیم آل سعود گفت:  اعدام شیخ نمر امتداد مبارزه گسترده با اسلام و شیعه است که در امتداد کشتار نیجریه و کشتار مردم یمن و در امتداد کشتار حزب الله لبنان و به دنبال سرنگون کردن نظام جمهوری اسلامی است و به هر بهانه ای عربستان درگیری ها را تشدید می کند تا جمهوری اسلامی را وارد معرکه کند.

 

وی افزود: رهبر انقلاب با هوشمندی فرمودند؛ عربستان وارد جنگ های نیابتی شده است و آمریکا با تحریک عربستان سعودی قصد دارد مسلمانان را به جان هم بیندازد تا عظمت اسلام تضعیف شود و خودش تماشاگر معرکه شود، لذا ما حواسمان هست و فعلا" خود را درگیر این معرکه نکرده ایم.

 

حجت الاسلام محمدی پور در خطبه های نمازجمعه این هفته نیز، داوطلبین انتخابات را به رعایت تقوا و اخلاق اسلامی و پرهیز از تخریب رقبا فراخواند.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد