در بازدید سرزده فرماندار از ادارات صورت گرفت

تذکر فرماندار اسلام آبادغرب به مدیرانی که بدون هماهنگی و معرفی جانشین در شهرستان حضور نداشتند

کد خبر: 294203
|
15:03 - 1394/11/05
نسخه چاپی
تذکر فرماندار اسلام آبادغرب به مدیرانی که بدون هماهنگی و معرفی جانشین در شهرستان حضور نداشتند
اسلام آبادخبر:فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب گفت: در بازدید امروز برخی مدیران بدون هماهنگی و معرفی جانشین در شهرستان حضور نداشتند که در صورت تکرار با آنها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

به گزارشاسلام آباد خبر، فرماندارشهرستان اسلام آبادغرب در بازدید سرزده  از ادارات(پایانه حمل و نقل،پست،اوقاف و امور خیریه،ورزش و جوانان،منابع طبیعی )و دانشگاه فنی مهندسی رازی شهرستان اسلام آباد غرب، نحوه خدمت رسانی به مراجعین و حضور مدیران در محیط کار را جویا شد.

 

در این بازدیدها فرماندار شهرستان  گفت: همه مدیران خروج از شهرستان را باید به اطلاع فرمانداری برسانند و جانشین خود برای انجام امور را معرفی نمایند و اجازه نخواهیم داد مردم فهیم برای انجام امور اداری خود با مشکل روبرو شوند.

 

وی افزود: بازدید از حوزه های مختلف بویژه ادارات سطح شهرستان از برنامه های مهم فرمانداری است و اقدامات و خدمات دستگاههای شهرستان باید قابل لمس باشد و اثرات آن در جامعه نمود پیدا کند و اعتقاد داریم صرفا ارائه گزارش  کافی نیست  و نکاتی که لازم باشد را در این بازدیدها به مدیران متذکر خواهیم شد.

 

کریمی در پایان این برنامه گفت: در بازدید امروز برخی مدیران بدون هماهنگی و معرفی جانشین در شهرستان حضور نداشتند که تذکر لازم داده شد و درمراحل بعدی در صورت تکرار با آنها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها