امام جمعه موقت شهرستان اسلام آبادغرب

ایام دهه فجر بهترین ایام کشور ماست/نسبت القاب زشت به مردم و نمایندگان منتخب مردم بی منطقی است

کد خبر: 294226
|
14:45 - 1394/11/09
نسخه چاپی
 ایام دهه فجر بهترین ایام کشور ماست/نسبت القاب زشت به مردم و نمایندگان منتخب مردم بی منطقی است
امام جمعه موقت شهرستان اسلام آبادغرب با انتقاد از انتشار القاب زشت و توهین آمیز در رسانه های عمومی و خصوصی بخصوص در فضای تلگرام، گفت: برخی افراد چگونه به خود اجازه می دهند که بارها این مطلب را انتشار دهند.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام روح الله کرمی امام جمعه موقت شهرستان اسلام آبادغرب ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: این ایام دهه فجر بهترین ایام کشور ما در روزهای آینده است و 22 بهمن روز خروش ملت ایران بود ، روزی که اگر دنیا از ایران می ترسد بخاطر 22 بهمن 57 است  که دشمنان دیدند مردم با چه خروشی به میدان آمدند.

 

وی افزود: قرار بود حضرت امام (ره) در 5 بهمن به کشور بازگردد که با بستن فرودگاه توسط بختیار امام با تاخیر در 12 بهمن وارد کشور شد و به روایت همراهان امام در هواپیمای حامل امام، در حالیکه همه ما مضطرب بودیم که دشمنان امام هواپیما را منهدم نکنند، امام دو رکت نماز خواند و با آرامش استراحت کرد و این نشانه اتقاد و اعتماد قوی امام به خداوند متعال بود.

 

حجت الاسلام کرمی خاطرنشان کرد: تمام زندگی امام برای ما درس است اما در لحظه ورود امام به کشور در 12 بهمن 57 امام 4 درس مهم به ما دادند که آنها را یادآوی می کنم؛


نکته اول اینکه؛ امام بعد از فرود هواپیما و انتظار جمعیت میلیونی مردم برای دیدن سیمای امام ، گفت : تا استادم بیرون نرود من از هواپیما بیرون نمی روم ، یعنی امام در اوج عزت اخلاق را فراموش نکرد.


نکته دوم اینکه؛ در لحظه بازگشت امام از امام سوال کردند، آقا انقلاب شد ، این همه جمعیت آمدند به شما لبیک بگویند، چه احساسی دارید؟ امام فرمود؛ هیچ ... و این یعنی  غرور و تکبر نداشتن و یعنی تمام وجود امام برای خداست.


نکته سوم ؛ بعد از ورود امام به فرودگاه تهران اولین اقدام امام بیعت با شهدا بود و این یعنی هرچه داریم از شهدا داریم.


نکته چهارم؛ امام در سخنرانی تاریخی خود در 12 بهمن فرمود: من دولت تعیین می کنم، من به پشتوانه ملت دولت تعیین می کنم، این یعنی مردم محوری و مردم سالاری، یعنی مردم انتخاب می کنند و مردم رد می کنند.

 

حجت الاسلام کرمی تصریح کرد: دموکراسی یعنی اینکه ما در رای دادن آزاد و مختار هستیم ولی مجاز به تخریب دیگران نیستیم .


وی با اشاره به مسئله قوم گرایی در انتخابات شهرستان گفت: کسی حق تخریب دیگران را بخاطر کاندید قوم خود ندراد و خداوند حاضر و ناظر بر اعمال ماست و تا چیزی را با گوش خود نشنیده اید و یا با چشم خود ندیده اید بیان نکنید.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امام زمان (عج) می فرماید برای تعجیل من دعا کنید و این نشانه مختار بودن رای ماست، یعنی ما هنوز به درجه ای نرسیده ایم که جزو 313 رای امام زمان (عج) قرار بگیریم.

 

حجت الاسلام کرمی با انتقاد از انتشار القاب زشت و توهین آمیز در رسانه های عمومی و خصوصی بخصوص در فضای تلگرام، گفت: برخی افراد چگونه به خود اجازه می دهند که بارها این مطلب را انتشار دهند " اگر اسبها به خبرگان راه پیدا نکنند فلان حیوان به خبرگان وارد می شود".

 

وی با غیر قانونی خواندن این اقدام افزود: این بی منطقی است که چنین القاب زشتی به مردم و نمایندگان منتخب مردم نسبت داده شود و به چنین افرادی توصیه کرد: که به نفع شماست که در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری مطیع قانون باشید.

 

وی خطاب به توهین کنندگان گفت: مگر همین مردم نبودند که در سال 68 شما را وارد خبرگان کردند،آیا حاضرید این سخن در خصوص آن سال های خود شما بیان شود.


کرمی با بیان اینکه مردم همان کسانی هستند که بنی صدر را انتخاب کردند و همین مردم بنی صدر را اخراج کردند، گفت: کسانی که در فتنه 88 آن آشوب را به پا کردند، چگونه به خود اجازه می دهند بگویند که زندانی کردن فتنه گران خلاف است یا حق شان نیست.

 

وی با اشاره اقدامات اخیر مسئولین شهرستان در حل مشکلات کسبه گاراژ علی مددی و تذکر به عدم حضور مدیران در ادارات، از مسئولین شهرستان بخاطر رصد مشکلات و خدمت به مردم تشکر نمود.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها