فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

بهره برداری از 70 پروژه با اعتبار 15 میلیارد و 430 میلیون تومان در اسلام آبادغرب/کلنگ زنی پتروشیمی اسلام آبادغرب به مناسبت دهه مبارک فجر

کد خبر: 294245
|
22:57 - 1394/11/11
نسخه چاپی
بهره برداری از  70 پروژه با اعتبار 15 میلیارد و 430 میلیون تومان در اسلام آبادغرب/کلنگ زنی پتروشیمی اسلام آبادغرب به مناسبت دهه مبارک فجر
فرماندار شهرستان اسلام آبادغرببا بیان اینکه در دهه فجر امسال 70 پروژه با اعتبار 15 میلیارد و 430 میلیون تومان کلنک زنی، افتتاح و به بهره برداری می رسد، گفت: کلنگ ابرپروژه پتروشیمی اسلام آبادغرب به زمین زده می شود.

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با خبرنگاراسلام آباد خبرگفت: در دهه فجر 70 پروژه با اعتبار15 میلیارد و 430 میلیون تومان کلنک زنی، افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 

 

وی افزود: این پروژه ها در بخش های مختلف؛ صنعت، عمران شهری و روستایی ، راه روستایی، خانه بهداشت، آبرسانی روستایی، سیستم آبیاری نوین، امور مذهبی شامل مسجد و حسینیه ، احداث ساختمان اداری، گاز رسانی روستایی و مسکن مهر فرهنگیان، احداث پایگاه مقاومت بسیج و احداث دبستان می باشند.

 

 

افشین کریمی خاطرنشان کرد: برنامه های دیگری نظیر دیدار با امام جمعه، برگزاری زنگ انقلاب، رژه موتور سواران ، نمایشگاه آثار هنری ، جشن انقلاب در مهد کودک ها ، محفل انس با قرآن، دیدار با خانواده شهدا و عطرافشانی مزار شهدا ، مراسم کوهنوردی عمومی، برگزاری راهپیمایی و جشن انقلاب ، در حاشیه برنامه های دهه فجر نیز برگزار خواهد شد.

 

 

فرماندار شهرستان تصریح کرد: بمناسبت سی و هفتمین دهه فجر انقلاب، مراسم کلنگ ابرپروژه پتروشیمی اسلام آبادغرب با حضور مقامات ارشد کشوری و استاندار محترم و مدیران استانی و شهرستان به زمین زده می شود.

 


وی در خصوص اعتبار این پروژه عنوان کرد: با کلنگ زنی پروژه و شروع ساخت آن در فاز نهایی  50 هزار میلیارد تومان هزینه در بر خواهد داشت و اشتغال 50 هزار نفردر این پروژه  پیش بینی شده است .

 

کریمی با بیان اینکه پروژه پتروشیمی  از صنایع پایین دستی فراوانی برخوردار است ، گفت: با اجرای این پروژه اشتغال جوانان شهرستان فراهم می گردد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب