به مناسبت دهه مبارک فجر در اسلام آبادغرب صورت گرفت/

افتتاح و بهره برداری 6 پروژه در بخش حمیل با اعتبار بیش از 10 میلیارد ریال

کد خبر: 294280
|
10:32 - 1394/11/18
نسخه چاپی
 افتتاح و بهره برداری 6 پروژه در بخش حمیل با اعتبار بیش از 10 میلیارد ریال
اسلام آبادخبر: در ششمین روز از دهه مبارک فجر باحضور فرماندار و مسئولین محلی 6 پروژه با اعتبار بیش از 10 میلیارد ریال در بخش حمیل افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارشاسلام آباد خبر،  ادای احترام به مقام شهدا،افتتاح طرحهای عمران شهری،کشاورزی ،عمران روستایی ،امور مذهبی  از مهمترین برنامه های این بازدید به مناسبت دهه مبارک فجر دربخش حمیل از توابع شهرستان اسلام اباد غرب بود.

 

فرماندار شهرستان در این مراسم با تبریک ایام دهه فجر به مسئولین و اهالی بخش حمیل گفت: در این روز مسجد روستای باندر سفلی با اعتبار 120 میلیون تومان،خانه بهداشت روستای زعفران با اعتبار 85 میلیون تومان،نصب ترانس برق روستای مومنایی با اعتبار 120 میلیون تومان،سیستم آبیاری نویین  با اعتبار 150 میلیون تومان ،حسینیه روستای توه سرخک با اعتبار 600 میلیون تومان و ساعت و پرچم شهری با اعتبار 47 میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی و خیرین شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

در ادامه این مراسم فرماندار اسلام آباد غرب با حضور در دبیرستان دخترانه  حمیل از نمایشگاه پخت غذا و هنرهای  دانش آموزان این دبیرستان دیدن و در جمع دانش آموزان گفت: انقلاب اسلامی ثمره اعتقاد و دین باوری امام (ره) بود و امروز درسی که همه ما از انقلاب یاد گرفته ایم ایستادگی در مقابل دشمن  ،پیروی از ولایت ،صیانت از دستاوردهای انقلاب ،پاسداری از خون مطهر شهدا و علم آموزی است و در راستای توسعه و پیشرفت کشورمان در عرصه های مختلف باید همه دست به دست بدهیم و هر کسی در هرجایگاهی که قرار گرفته باید تلاش کند و نقش شما دانش آموزان در تحقق این موضوع  بسیار اثر گذار است.

 

گفتنی است؛ در ابتدای مراسمات این روز در بخش حمیل فرماندار و مسئولین در مزار شهدای گرانقدر این شهر حضور یافته و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد