گزارش/

جشن ها و برنامه های فرهنگی ویژه دهه مبارک فجر در اسلام آباد غرب

کد خبر: 294294
|
09:55 - 1394/11/21
نسخه چاپی
جشن ها و برنامه های فرهنگی ویژه دهه مبارک فجر در اسلام آباد غرب
اسلام آبادخبر: در دهه مبارک فجر برنامه های متنوع فرهنگی و جنگ شادی در شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، اکران  انیمیشن سینمایی "شاهزاده روم"  به مدت یک هفته در تالار شهرداری بصورت رایگان با همکاری فرهنگی اجتماعی سپاه، آموزش و پرورش ، شهرداری، شورای شهرو اداره فرهنگ و ارشاد یکی از برنامه های مورد توجه خانواده ها و کودکان بود.

 

 

شاهزاده روم داستان عاشقی و دلدادگی پرنسسی مسیحی و پاکدامن به نام ملیکا را روایت می‌کند که از تبار پدر از نوادگان یشوعا وصی حضرت عیسی و از تبار مادر نواده قیصر روم است. سرنوشت این بانوی پاکدامن به گونه‌ای رقم می‌خورد که وی نهایتاً به بلاد اسلامی عزیمت می‌کند... این پرنسس مسیحی نهایتاً پس از آنکه به همسری امام یازدهم شیعیان در می‌آید، مادر منجی بشریت  امام زمان (عج)می‌گردد.

 

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، ویژه برنامه جنگ شادی به مناسبت دهه مبارک فجر در تلار غدیر اسلام آباد غرب برگزار شد که در این برنامه هنرمندان گروه موسیقی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  به اجرای گروه نوازی و تکنوازی موسیقی پرداختند.

در پایان برنامه از هنرمندان گروه های موسیقی و ٤ نفر از شرکت کنندگان در راهپیمایی ٢٢ بهمن سال ٥٨ توسط فرماندار شهرستان و تنی چند از مسئولین تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است؛ در پایان مراسم کارت های هدیه ای از طرف  مرزبان بخشم وکیل نیکوکارکشوری  و عضو شورای اسلامی شهر اسلام آباد غرب به هنرمندان اهداء گردید.

 

 

به گزارشاسلام آباد خبر، هنرمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ویژه برنامه ای به مناسبت ایام ا... دهه مبارک فجر در روستای مومه ای به هنرنمایی پرداختند.

در این مراسم با حضور مسئولین محلی برنامه های متنوع گروه تئاتر،گروه موسیقی ، هوره با مجری گری  آرش منصوری برگزار گردید که موجب شادی مردم فرهم گردید.

 

 

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، هنرمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ویژه برنامه دیگری که توسط دهیاری روستای حسن آباد تدارک دیده شده بود شرکت و به اجرای برنامه های شاد هنری از جمله اجرای موسیقی، تئاتر، هوره و ... پرداختند.

در ابتدای این مراسم، سرهنگ دوم پاسدار افشار محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آباد غرب به بیان دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی پرداخت و با اشاره به مقایسه نظام های طاغوت و نظام مقدس جمهوری اسلامی، از جوانان خواست تا حد امکان و توان به جنبه علمی و دینی خود توجه داشته باشند و احترام معلمان و اولیاء را مد نظر داشته باشند.

 

 

 

به گزارشاسلام آباد خبر، افتتاح نمایشگاه منتخبین عکس جشنواره استانی ٢ سالانه بسیج از دیگر برنامه های فرهنگی به مناسبت دهه فجر بود که در محل مجتمع فرهنگی هنری غدیر اسلام آبادغرب برگزار شد.

 این نمایشگاه از ١٨ لغایت ٩٤/١١/٢٤ پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان می باشد.

 

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، از دیگر برنامه های اجرا شده در دهه مبارک فجرمی توان به؛ افتتاح نمایشگاه آثار صنایع دستی اسلام آباد غرب، افتتاحیه نمایشگاه آثار هنرمند اسلام آبادی، نورالدین دوست محمد طهرانی، افتتاح نمایشگاه آثار خوشنویسی، محفل انس با قرآن کریم و برگزاری جشنواره استانی شعر بسیج اشاره کرد.

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد