مسئول اداره تامین اجتماعی اسلام آباد غرب:

19 هزار بیمه شده اصلی داریم/پرداخت 2 میلیارد و 400 میلیون تومان مستمری به مستمری بگیران

کد خبر: 294330
|
18:23 - 1394/11/27
نسخه چاپی
19 هزار بیمه شده اصلی داریم/پرداخت 2 میلیارد و 400 میلیون تومان مستمری به مستمری بگیران
اسلام آباد خبر:مسئول اداره تامین اجتماعی اسلام آباد غرب گفت: شعبه اسلام آباد غرب حدود 2 هزار نفر مستمری بگیر دارد که ماهیانه چیزی حدود 2 میلیارد و 400 میلیون تومان حقوق پرداخت می شود.
هوشنگ رستمی در گفتگو بااسلام آباد خبر، با بیان اینکه تامین اجتماعی بزرگترین سازمان عمومی غیر دولتی گفت: شعبه اسلام آباد غرب حدود 2 هزار نفر مستمری بگیر دارد که ماهیانه چیزی حدود 2 میلیارد و 400 میلیون تومان حقوق پرداخت می شود.

 

مسئول اداره تامین اجتماعی اسلام آباد غرب گفت: در خصوص بیمه بیکاری ما حدود 257 نفر مقرری بگیر بیکاری داریم که ماهیانه حدود 240 میلیون تومان به آنها پرداخت می شود.

 

وی بیان کرد: 19 هزار بیمه شده اصلی داریم که بر اساس هر خانوار سه نفر به طور میانگین 60 هزار نفر تحت پوشش می باشند.

 

رستمی با بیان اینکه سیستم تعویض دفترچه هم اکنون به صورت یکپارچه و بدون هزینه است گفت: هر جایی که شعبه تامین اجتماعی وجود داشته باشد می توان نسبت به تعویض دفترچه اقدام کرد.

 

مسئول اداره تامین اجتماعی اسلام آباد غرب گفت: در سطح شهرستان بطور میانگین روزی 200 تا 250 دفترچه تعویض می شود و چون خدمات الکترونیکی شده در حال حاضر ماهیانه حدود 6 هزار نفر پرداخت های خود را از این طریق انجام می دهند که قبلا این تعداد به شعبه مراجعه می کردند.

 

رستمی افزود: 400 تا 500 نفر بطور متوسط روزانه ارباب رجوع داریم و درب اتاق بنده به روی تمام مردم باز است و اداره ما چون خدماتی است همیشه بدهکار مردم هستیم.

 

وی بیان کرد: به منظور رعایت حال ارباب رجوع شخصا دفتری را به منظور پیگیری مشکلات ارباب رجوع تهیه کرده که مشکلات آنها را در آن یادداشت و برای رفع مشکل با آنها تماس می گیرم.

 

رستمی گفت: هم اکنون ما 16 نوع خدمات ارائه می دهیم و حتی بر اساس درخواست دستگاه های دیگر تاییدیه هایی ارائه می دهیم.

 

وی گفت: ما به هیچ  عنوان در ارائه خدمات وقفه ایجاد نمی کنیم اما از کارفرمایان درخواست داریم تا حق بیمه را به موقع پرداخت کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد