کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در اسلام آبادغرب و دالاهو:

اشتغال و بهبود معیشت مردم سرلوحه فعالیت های من بوده است/ نماینده باید به کمک مردم حوزه انتخابیه خود بشتابد

کد خبر: 294373
|
11:14 - 1394/12/04
نسخه چاپی
اشتغال و بهبود معیشت مردم سرلوحه فعالیت های من بوده است/ نماینده باید به کمک مردم حوزه انتخابیه خود بشتابد
اسلام آبادخبر: کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در اسلام آبادغرب و دالاهو گفت: در مجلس فعلی ایجاد اشتغال و بهبود معیشت مردم را در سرلوحه برنامه های خود قرار داده ام.

علی جلیلیان در گفتگو با خبرنگاراسلام آبادخبرضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: کارها و خدمات زیادی توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام شده است اما برخی در راستای تخریب یک شخص قصد سیاه نمایی آن را دارند.

 

وی در خصوص لقب شاگرد اول مجلس که برخی ها برای کاندیدای مورد حمایت خود از آن استفاده می کنند، گفت: مجلس دبستان و مهد کودک که نیست که در آن فردی شاگرد اول شود.

 

جلیلیان با بیان اینکه افراد باید سابقه خدمت به مردم حوزه انتخابیه خود را داشته باشند، گفت: این فضیلت نیست که فردی به عنوان نماینده مردم تنها در مورد مسائل خارجی سخن بگوید بلکه باید به کمک مردم حوزه انتخابیه خود هم بشتابد.

 

وی همچنین گفت: ما بعنوان نماینده مردم و پیگیری امور، خدمات را از دولت می گیریم و اگر دولت، بودجه داشته باشد، قوی باشد و خوب کار کند و از طرفی نماینده هم این خدمات را مطالبه کند، می شود گفت نماینده مردم قوی است ولی اگر دولت ضعیف باشد و بودجه نباشد کاری از پیش نمی رود.

 

جلیلیان گفت: در پروژه های اشتغالزایی، خدماتی و عمرانی من جمله راه سازی و گازرسانی و ... تا بودجه نباشد و به حساب پیمانکار واریز نشود هیچ کاری انجام نمی شود. پروژه ها و طرح های زیادی از این قبیل به خاطر بودجه مالی معطل مانده اند.

 

وی با بیان اینکه اصل بر این است که کسی به مجلس برود که در امانت مردم خیانت نکند، گفت: اگر تشخیص مردم این است که بنده فردی امانتدار هستم پس  مردم اعلام حمایت کنند و اگر تشخیص مردم این است که شخص دیگری از من بهتر است، بنده به رای و نظر مردم احترام می گذارم و هیچ ادعایی ندارم.

 

علی جلیلیان  با اشاره به اعلام حمایت جامعه اهل حق از وی گفت: بنده واقعا" از حسن توجه و امانتدار شناختن اینجانب کمال تقدیر و تشکر را دارم و امیدوارم بتوانم امانتدار خوبی برای مردم باشم.

 

جلیلیان با بیان اینکه محرومیت شهرستان های دالاهو و اسلام آبادغرب آنقدر زیاد است که سال ها باید کار شود، گفت: رای مردم اهل حق به بنده یا هر شخص دیگری در واقع رای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این نشانه ولایتمداری و عشق و علاقه این مردم به مشارکت 100 درصدی در انتخابات است.

 

جلیلیان تصریح کرد: در مجلس فعلی  ایجاد اشتغال و بهبود معیشت مردم را در سرلوحه برنامه های خود قرار داده ام و در مجلس آینده نیز این هدف را دنبال خواهم کرد.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد