مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

جمع آوری بیش از 1 میلیارد ريال کمکهای مردمی در جشن نیکوکاری در اسلام آباد غرب

کد خبر: 294440
|
14:14 - 1394/12/20
نسخه چاپی
جمع آوری بیش از 1 میلیارد ريال کمکهای مردمی در جشن نیکوکاری در اسلام آباد غرب
اسلام آبادخبر: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسلام آبادغرب گفت: خیرین نیک اندیش در جشن نیکوکاری امسال بیش از 1 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند.

سعید کیانی در گفتگو بااسلام آباد خبراظهار کرد: خیرین نیک اندیش در جشن نیکوکاری امسال بیش از   1 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند.

 

وی افزود: کمک های مردمی جمع آوری شده در شهرستان اسلام آباد غرب و بخش حمیل  نسبت به سال گذشته از رشد 5 درصدی برخوردار بوده است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب با بیان اینکه امسال جشن نیکوکاری طی روزهای دوازدهم لغایت چهاردهم اسفند در 9پایگاه تعبیه شده در شهرستان اسلام آباد غرب و بخش حمیل  برگزار شده است افزود: هرساله جشن نیکوکاری در آستانه سال جدید با هدف یاری رساندن به فقرا و ایتام نیازمند برگزارمیشود.

 

به گفته کیانی طبق هماهنگی‌های صورت گرفته کمک‌های جمع آوری شده این جشن در پایگاه های مدارس از سوی انجمن اولیا و مربیان به دانش آموزان نیازمند از پیش شناسایی شده ، اهدا می شود.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسلام آباد غرب  در پایان از حضور همه جانبه و اقدام نیکوکارانه مردم شریف این شهرستان و بالاخص بخش حمیل ، تجلیل وقدردانی کرد .

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد