فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در بازدید از شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

باتلاش پلیس و همکاری مردم در کاهش تصادفات و مهار جرائم کاهش قابل توجه داریم

کد خبر: 294497
|
12:30 - 1395/01/03
نسخه چاپی
باتلاش پلیس و همکاری مردم در  کاهش تصادفات و مهار جرائم کاهش قابل توجه داریم
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت:در سایه تلاشی که از سوی پلیس صورت گرفته و همکاری مردم در بحث مهار جرائم و کاهش تصادفات ، کاهش قابل توجهی داریم .

به گزارشاسلام آبادخبر، سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز در معیت سرهنگ بهروز سرتیپ نیا فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب  از مکان های استقرار نیروهای پلیس در محل های اسکان مسافران نوروزی، پارک ها و تفرج گاه های شهرستان اسلام آبادغرب بازدید بعمل آورد.

 

سردار منوچهر امان اللهی در گفتگو با خبرنگار اسلام آبادخبراظهار کرد: افتخاری است که بتوانیم در خدمت مردم شریف استان کرمانشاه و مسافران نوروزی باشیم .

 

وی افزود: در ایام نوروز همه نیرو و امکانات مان را بسیج کردیم و بکار گرفتیم تا پلیس حضور پررنگ و موثرتری داشته باشد و هم مسافران با امنیت خاطر و هم مردم بتوانند مهمانی ها و دید بازدید و سفرهای نوروزی را با آرامش و آسایش انجام دهند.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه  خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم هم توجه لازم را به هشدار ها و آموزش های پلیشس داشتند، که جای تقدیر و تشکر دارد ، می بینم که در رانندگی در جاده ها و در سایر حوزه های نظم و امنیت مردم همراهی خوبی دارند و اگر توجه مردم بیشتر شود فضای بهترمی شود و خودشان بهره لازم را می برند.

 

وی تصریح کرد: در سایه تلاشی که  از سوی پلیس صورت گرفته و همکاری مردم در بحث مهار جرائم و کاهش تصادفات ، کاهش قابل توجه داریم .

 

سردار منوچهر امان اللهی بیان کرد:  در مدت باقیمانده ایام نوروز همکاران  ما در خدمت مردم هستند تا انشاءالله تعطیلات نوروز به خوبی برای مردم سپری شود.

 

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب