علی یاری در گفتگو با اسلام آبادخبر مطرح کرد:

ورود بیش از19 هزار نفر گردشگر و مسافر نوروزی به شهرستان/ایجاد موزه اسناد خطی دوران معاصر در اسلام آبادغرب +تصاویر

کد خبر: 294509
|
13:27 - 1395/01/05
نسخه چاپی
ورود بیش از19 هزار نفر گردشگر و مسافر نوروزی به شهرستان/ایجاد موزه اسناد خطی دوران معاصر در اسلام آبادغرب +تصاویر
اسلام آباد خبر: مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری اسلام آباد غرب گفت : تاپایان روز چهارم فروردین بیش از 19 هزار نفر گردشگر و مسافر نوروزی از شهرستان اسلام آباد غرب دیدن نمودند.

شهرام علی یاری  در گفتگو باپایگاه خبری تحلیلی اسلام آبادخبراظهار کرد: تاپایان روز چهارم فروردین در شهرستان بیش از 19 هزار نفر به عنوان مسافر نوروزی به شهرستان وارد و از این تعداد 2162 نفر در هتل مدارس مسافرخانه و سایر مکانهای اقامتی اسکان داشته اند.

 

وی افزود: مسافران نوروزی در 8 مدرسه مجهز،  خانه معلم، هتل آپارتمان سهند، مسافر خانه هجرت اسکان داده می شوند ، همچنین یک خوابگاه دانشجویی تجهیز شده برای اسکان مسافران در روز های شلوغ و پر بازدید در نظر گرفته شده است.

 

 مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری اسلام آبادغرب  در بخش دیگری از سخنان خود  از ایجاد موزه اسناد خطی دوران معاصر در اسلام آباد به مناسبت ایام نوروز 95 خبر داد.

 

 

وی افزود: اسناد موزه خطی اسلام آباد شامل تعداد 50 سند دستنویس اصلی مربوط به مکاتبات ادارات و صورتجلسه ها و سند ملکهای فروشی و نامه های ارسالی به افراد معتمد محلی از طرف دولت و جواب تلگراف ها در دوره قاجار و پهلوی اول مربوط به استان کرمانشاه و شهرستانهای غربی استان  می باشد.

 

 

گفتنی است؛ مکان  موزه اسلام آبادغرب در جنب فرمانداری شهرستان واقع شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد