رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب مطرح کرد:

آمادگی 120 امدادگر هلال احمر اسلام آبادغرب تا پایان تعطیلات نوروزی

کد خبر: 294526
|
14:00 - 1395/01/07
نسخه چاپی
آمادگی 120 امدادگر هلال احمر اسلام آبادغرب تا پایان تعطیلات نوروزی
اسلام آبادخبر: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب گفت: 120 نفر امداد گر با تجربه هلال احمر شهرستان در طول تعطیلات نوروز تا پانزدهم فروردین ، آماده باش بوده و به هموطنان عزیز خدمات رسانی می کنند

  علی احمد رزاقی پور در گفتگو بااسلام آباد خبر، اظهار کرد: طرح امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان همزمان با سراسر کشور از تاریخ 25 اسفند 94 در 2 پایگاه ثابت حمیل و حسن آباد آغاز و به مرحله اجرا درآمده است.

 

وی با بیان اینکه؛ هلال‌احمر طرح‌های مهمی را در این ایام اجرا می‌کند، گفت: 120 نفر امداد گر با تجربه هلال احمر شهرستان در طول تعطیلات نوروز تا پانزدهم فروردین ، آماده باش بوده و به هموطنان عزیز خدمات رسانی می کنند.

 

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب گفت: طرح راهنمای نوروزی نیز از 27 اسفندماه در ورودی شهر برپا شده و تاکنون بیش از 3000 بروشور و نقشه شهرستان، استان و کشور توسط گروه های امدادی توزیع شده است.

 

وی افزود: اقدامات دیگری نظیر مشاوره، تست قند و فشار خون رایگان در کنار اجرای کمپین کشوری " به تصادفات نه بگوییم" جهت یادآوری مقررات ایمنی رانندگی در ایستگاه های امدادی صورت گرفته است.

 

 

رزاقی پور با اشاره به تصادف شدید کامیون کمپرسی با مینی بوس در نزدیکی اسلام آباد غرب و در محور اسلام آباد-کرمانشاه در روز پنجشنبه پنجم فروردین  که منجر به کشته شدن 2 نفر و زخمی شدن 14 نفر از مسافرین مینی بوس گردید، گفت:  این حادثه دلخراش  در ساعت 18 و 6 دقیقه روز پنجشنبه ، در روبروی روستای سیاخور رخ داد ، راننده مینی بوس در دم جان داد و یک پسربچه 4 ساله هم پس از انتقال به بیمارستان فوت شد.

 

وی افزود: بغیر از این یک مورد حادثه دلخراش در نیمه اول تعطیلات نوروزی حادثه مرگباری دیگری در این مسیر مشاهده نشده و خوشبختانه امسال شاهد رعایت ایمنی و مقررات رانندگی بیش از سال های گذشته هستیم.

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین ها