فرماندار اسلام آباد غرب مطرح کرد :

ورود بیش از 68 هزار نفر گردشگر و مسافر نوروزی به شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 294575
|
16:02 - 1395/01/15
نسخه چاپی
ورود بیش از 68 هزار نفر گردشگر و مسافر نوروزی به شهرستان اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آباد غرب :این شهرستان در ایام نوروز میزبان 68572 نفر مسافر بودکه 4865 نفر مسافر در این شهرستان اسکان داده شدند.

به گزارشاسلام آباد خبر،فرماندار اسلام آباد غرب اظهار کرد: این شهرستان در ایام نوروز میزبان 68572 نفر مسافر بودو شهروندان عزیز مسافرین را با احترام تکریم کردند.

 

  وی با اعلام گزارشی از فعالیتهای نوروزی افزود: 4865 نفر مسافر در این شهرستان اسکان داده شدند.

 

افشین کریمی گفت : این شهرستان با دارا بودن جاذبه های  تفریحی ،تاریخی وگردشگری مناسب در ایام نوروزمورد توجه مسافرین نوروزی قرار گرفت و به همین منظور با برپایی سفره هفت سین در ورودی شهر اسلام آباد و حمیل ،کلبه زیبایی با آداب و سنن  و رسوم مردم منطقه در گذشته  توسط شهرداری از میهمانان نوروزی و گردشگران استقبال بعمل آمد ودر کنار این کلبه نمایشگاه صنایع دستی ،پخت نان و شیرینی های محلی برپا  و موزه اسناد خطی با 728 نفر بازدید کننده  فعال بودند.

 

وی افزود: با تدابیر انجام گرفته کشیک کلیه ادارات و بویژه دستگاههای امنیتی و اداری بصورت شبانه روزی فعال بودند و ستاد اسکان شهرستان با 9 واحد آموزشی ،هتل و مهمانپذیر  در این ایام نیروهای خدوم اورژانس 150 بیمار شهری و سوانح جاده ای را به بیمارستان منتقل کردند که از این تعداد 45 مورد بیمار تصادفی بوده که دو تن از حادثه دیدگان در مجموع تصادفات جاده ای در این حوزه در ایام تعطیلات جان خود را از دست دادند.

 

فرماندار اسلام آباد غرب گفت: تا آنجایی که امکانات مهیا بود خدمات به مسافرین انجام گرفت و در مجموع ستاد اسکان شهرستان خدمات مناسبی را به مسافرین ارائه نمود.

 

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: مردم این شهرستان چه قبل و چه بعد از تحویل سال نو با آرامش کامل و در فضایی با نشاط تعطیلات خود را سپری کردند و بارش رحمت الهی در این ایام خوشحالی مردم را که اکثرا کشاورز هستند به همراه داشت.

 

کریمی در پایان سخنان خود از زحمات همه مدیران عضو ستاد تسهیلات نوروزی قدردانی و بیان داشت: در سال نو از خداوند متعال می خواهم که همه مردم عزیزکشور و بویژه این شهرستان در سلامت کامل و آبرومند باشند و از مدیران محترم ادارات و دستگاههای دولتی انتظار دارم در تحقق نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری با محوریت اقتصاد مقاومتی  که حرکت بسوی خود کفایی و توسعه کشور است تلاش کنند.

 

انتهای پیام

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد