فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص):

صعود 20 هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز بزرگترین مانور فرهنگی غرب کشور است

کد خبر: 294577
|
17:27 - 1395/01/15
نسخه چاپی
صعود 20 هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز بزرگترین مانور فرهنگی غرب کشور است
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: صعود 20 هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز در سالروز عملیات بازی دراز یک مانور مردمی برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت است.

به گزارشاسلام آباد خبر، صبح نشست هماهنگی برگزاری صعود 20 هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز در سالروز عملیات شکوهمند بازی دراز تشکیل شد.

 

در این نشست که جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس، مسولین سازمانهای حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، اردویی، صدا و سیما و همچنین معاونت ها و مسئولین بسیج های قشری استان کرمانشاه حضور داشتند برنامه ریزی های لازم برای ساماندهی مراسم بزرگداشت عملیات بازی دراز انجام شد.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در این جلسه اظهار داشت: صعود 20 هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز در سالروز عملیات بازی دراز یک مانور مردمی برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت است.

 

 

سردار بهمن ریحانی گفت: هرساله جمع کثیری از مردم و خانواده های شهدا و ایثارگران با حضور خودجوش در این صعود معنوی و حاضر شدن در مشهد شهیدان عشق و عرفان، روح تازه ای در کالبد راهیان نور غرب کشور در سال جدید خواهد دمید.

 

وی افزود: به همین دلیل امسال دومین سالی است که مراسم بزرگداشت عملیات بازی دراز  به عنوان افتتاحیه اردوهای راهیان نور کشور نیز برنامه ریزی می شود.

 

سردار ریحانی اضافه کرد: شهرستان سرپل ذهاب نهم و دهم اردیبهشت ماه میزبان میهمانانی از 31 استان کشور خواهد بود و پیش بینی می شود حدود 20 هزار نفر در محل یادمانهای بازی دراز در این روزها حاضر باشند.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) ادامه داد: کارگروه های متعددی در قالب اسکان، ترابری و پشتیبانی، بهداشت و درمان، اطلاع رسانی، کمیته اجرایی و... تشکیل شده است که خدمات رسانی به مردم را هدفمند خواهد کرد.

 

وی تصریح کرد: حضور سخنران ها و مداحان کشوری و همچنین راویان دفاع مقدس در کنار برنامه های ویژه فرهنگی برای روزهای صعود به بازی دراز در نظر گرفته شده است.

 

ریحانی در پایان خاطر نشان کرد: بازی دراز پیشانی اردوهای راهیان نور و ترویج فرهنگ دفاع مقدس است و هرساله با شکوه تر از قبل برگزار می شود.

 

شبکه اطلاع رسانی مرصاد

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد