سردار نقدی در حرم امام راحل:

هنرمندان بسیجی باید پرده تزویر استکبار را کنار بزنند/ امام خمینی(ره) برجسته ترین هنرمند عصر کنونی بود

کد خبر: 294636
|
09:40 - 1395/01/25
نسخه چاپی
هنرمندان بسیجی باید پرده تزویر استکبار را کنار بزنند/ امام خمینی(ره) برجسته ترین هنرمند عصر کنونی بود
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در عصری که استکبار برای پیشبرد اهدافش از هنر و رسانه استفاده می کند، هنرمندان بسیجی باید پرده تزویر استکبار را کنار بزنند.

به گزارشاسلام آباد خبر  به نقل ازتهران نیوز؛ سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در همایش ۲ هزار نفری تجدید میثاق هنرمندان بسیجی با آرمانهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی که پیش از ظهر امروز در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد؛ اظهار داشت: در عصری که استکبار برای پیشبرد اهدافش از هنر و رسانه استفاده می کند، هنرمندان بسیجی باید پرده تزویر استکبار را کنار بزنند.

وی در ادامه به نقش روشنگری بسیج در جامعه اشاره و  تصریح کرد: هنرمند بسیجی با هنرش باعث روشنگری ملت‌ها در مقابل استکبار خواهد شد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امام خمینی(ره) برجسته ترین هنرمند عصر کنونی بود.

سردار نقدی ادامه داد: این موضوع نه به دلیل اشعار دلچسب و ماندگار و نه به سبب ادبیات قوی و مستحکم ایشان، بلکه بالاترین هنر امام راحل تأسیس مدرسه عشق بود؛ بالاترین هنر امام خمینی مجذوب ساختن دل های عاشق و سازماندهی اخلاص بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز این هنرمندان بسیجی آمده‌اند تا با بنیان گذار انقلاب که نمونه بارز یک هنرمند انقلالبی نیز بود تجدید عهد کنند و بگویند که همه وجودشان را برای تحقق آرمان های والای انقلاب وقف کرده و می کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بر اساس فرامین امام خمینی(ره) تنها باید به هنری پرداخت که راه ستیز با جهانخواران و در رأس آن آمریکا را بیاموزد؛ هنرمندان بسیجی در این مسیر و در تحقق این آرمان همه خطرات و سختی ها را به جان می خرند.

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد