سرپرست اداره ارشاداسلامی شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

بادیگارد به اسلام آبادغرب می آید

کد خبر: 294694
|
09:33 - 1395/02/05
نسخه چاپی
بادیگارد به اسلام آبادغرب می آید
اسلام آباد خبر: سرپرست اداره ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب از اکران فیلم سینمایی بادیگارد در اسلام آبادغرب خبر داد.

 رضا عباسی  در گفتگو با خبرنگاراسلام آباد خبر،از اکران فیلم سینمایی بادیگارد توسط اداره ارشاد اسلام آبادغرب  در تالار غدیر شهرستان خبر داد.

 

وی افزود: این فیلم سینمایی از 12 الی 15 اردیبهشت در مجتمع فرهنگی -هنری غدیر اسلام آبادغرب به نمایش در می آید.

 

سرپرست اداره ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب گفت: هرچند شهرستان فاقد سینماست اما مسئولین ارشاد شهرستان با دغدغه فرهنگی به این فکر هستند که فیلم های ارزشی و پر مخاطب در شهرستان نیز اکران شود.

 

وی  افزود: در  سالن 150 نفره غدیر پیش بینی اکران 5 سانس در روز انجام شده است تا علاقمندان بیشتری از این فیلم بهره کافی را ببرند.

 

گفتنی است؛ پیش از این فیلم سینمایی انیمیشن شاهزاده روم ( مربوط به زندگی مادر منجی بشریت و همسر امام یازدهم شیعیان) توسط اداره ارشاد اسلام آبادغرب  اکران شد که با استقبال عمومی روبرو شد.

 

شایان ذکر است؛ فیلم سینمایی بادیگارد هجدهمین فیلم سینمایی ابراهیم حاتمی‌کیا است که پروانه ساخت این فیلم در تاریخ ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۴ به تهیه‌کنندگی خود ایشان صادر گردید.

 

بازی فوق العاده اقای پرویز پرستویی و خانم مریلا زارعی و اقای بابک حمیدیان و…فیلمی جذاب و پر مخاطب از بادیگارد ساخته است.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد