سردار فضلی اعلام کرد:

افتتاحیه اردوهای راهیان نور سال 95 در بازی دراز/ پایان صعود 25 هزارنفری

کد خبر: 294743
|
11:29 - 1395/02/10
نسخه چاپی
افتتاحیه اردوهای راهیان نور سال 95 در بازی دراز/ پایان صعود 25 هزارنفری
اسلام آباد خبر: جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: افتتاحیه اردوهای راهیان نور کشور در سال ۹۵ همزمان با مراسم صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز کلید خورد.

به گزارشاسلام آباد خبر،سردار علی فضلی پیش از ظهر امروز جمعه در مراسم صعود ۲۰ هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز در سالگرد این عملیات پیروزمندانه، اظهار داشت: صعود به بازی دراز مانوری برای پیمایش مسیر الی الله است که شهدای ما در عملیاتهای مختلف در این جغرافیای آسمانی به نمایش گذاشتند.

 

وی افزود: امروز شما در جایی گرد آمده اید که خیل اعظمی از شهدا رفتند تا ما امروز در جزیره امن جمهوری اسلامی روزگار سپری کنیم. این یک لطف و عنایت الهی است که اینجا بعد از گذشت بیش از ۳۰ سال ۲۵ هزار نفر حتی از خارج از کشور جمع می شوند تا قله های عشق و عرفان را فتح کنند

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز افتتاحیه عظیم راهیان نور کشور نیز هست، گفت: در این رزمایش بزرگ فرهنگی ارتش و سپاه و به ویژه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) زمینه عشق بازی عاشقان را فراهم کردند.

 

فضلی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر دو نکته در فعالیتهای فرهنگی گفت: رهبر انقلاب بر توجه به شهدا و همچنین توجه به راهیان نور تاکید ویژه دارند و این پازل فرهنگی اثرگذاری برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و رشادتهای شهداست.

 

وی تصریح کرد: راهیان نور به دلیل نقش آفرینی مستقیم مردم یک راهبرد استراتژیک فرهنگی است و امروز مفتخریم که در عرصه خدمت به شهدا زمینه حضور مردم در کربلاهای ایران را فراهم کنیم.

 

جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به دیدار اخیر خود با رهبر معظم انقلاب گفت: معظم له از حضورهای گسترده یک سال گذشته مردم در راهیان نور خرسند بودند.

 

وی افزود: راهیان نور یک فعالیت مردم نهاد است که در چندین استان جنوبی و غربی فعال است و امروز راهیان نور سال ۹۵ - ۹۶ در یادمان عملیات غرور آفرین بازی دراز کلید خورد و شاکریم که این آغاز شکوهمند و عظیم بود.

 

سردار فضلی در پایان از همه دست اندر کاران برگزاری گرامیداشت عملیات بازی دراز تقدیر کرد و گفت: امیدواریم که در این عرصه شرمنده شهدا نباشیم.

 

 شبکه اطلاع رسانی مرصاد

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد