گزارش تصویری-تشریحی/

به صدا درآوردن زنگ «سپاس معلم» توسط استاندار کرمانشاه در اسلام آبادغرب/برگزاری مراسم گرامیداشت روز معلم

کد خبر: 294763
|
21:45 - 1395/02/12
نسخه چاپی
به صدا درآوردن زنگ «سپاس معلم» توسط استاندار کرمانشاه در اسلام آبادغرب/برگزاری مراسم گرامیداشت روز معلم
اسلام آبادخبر: پیش از ظهر امروز با حضور استاندار کرمانشاه مراسم گرامیداشت روز معلم در مدرسه نمونه دولتی فرزانگان اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، استاندار کرمانشاه صبح امروز  که به شهرستان اسلام آباد غرب سفر کرده بود، ضمن بازدید از چندین پروژه زنگ «سپاس معلم» را در مدرسه فرزانگان به صدا در آورد.

 

بر اساس این گزارش حسن رجبی مدیر آموزش پرورش شهرستان اسلام آبادغرب ضمن خیر مقدم به استاندار و هیأت همراه ، سالروز شهادت شهید مطهری را گرامی داشت و هفته معلم را به معلمان فرهیخته شهرستان تبریک و تهنیت عرض نمود.

 

 

وی با بیان اینکه معلمین همانند ستارگان درخشانی در آسمان هستند، گفت: در این شهرستان 22 هزار دانش آموز و 2 هزار معلم در قالب 187 مدرسه افتخاراتی آفریده اند که در سطح استان رتبه اول را کسب کرده اند.

 

رجبی خاطرنشان کرد: با وجود معلمان تلاشگر شهرستان رتبه اول کنکور در استان متعلق به دانش آموزان اسلام آبادی است و در سال گذشته 28 نفر پزشکی  31 نفر رتبه زیر 1000 و 181 نفر رتبه مهندسی تاپ دانشگاه های روزانه کشور را کسب کرده اند و در مسایقات علمی نیز رتبه اول متعلق به شهرستان است و این یعنی ظرفیت علمی دانش آموزان و معلمان شهرستان خیلی بالاست.

 

 در ادامه استاندار کرمانشاه ضمن تبریک آغاز هفته معلم، اظهار داشت: هزینه کردن در آموزش و پرورش سرمایه گذاری برای آینده کشور است.

 

 

وی تصریح کرد: کشورهای توسعه یافته دنیا به موضوع آموزش و تعلیم و تربیت بیش از مسائل دیگر اهمیت می دهند و این از عوامل موفقیت آنان است.

 

رازانی با بیان اینکه کشوری موفق است که به آموزش و پرورش اهمیت دهد، افزود: امروز امکانات برای پیشرفت دانش آموزان فراهم است که باید از این امکانات بهترین استفاده را برد.

 

 

استاندار کرمانشاه ضمن تاکید بر فراهم کردن شرایط مناسب برای معلمان، ابراز امیدواری کرد جامعه فرهنگی استان به توفیقات بیشتری در آینده دست پیدا کنند.

 

گفتنی است پس از به صدا در آمدن زنگ سپاس معلم توسط استاندار کرمانشاه، در پایان مراسم با اهدا لوح تقدیر و جوایز از تعدادی از معلمین و دانش آموزان نمونه بصورت نمادین تقدیر بعمل آمد، همچنین فرمانده تیپ 181 زرهی سرلشکر سلیمی با اهدا لوح تقدیر به رییس آموزش و پرورش اسلام آبادغرب از همه معلمین زحمتکش شهرستان تقدیر نمود.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها