انتخاب معلم نمونه دالاهو/

عضو شورای اسلامی شهر کرند غرب معلم نمونه استانی شد

کد خبر: 294766
|
09:50 - 1395/02/13
نسخه چاپی
عضو شورای اسلامی شهر کرند غرب معلم نمونه استانی شد
اسلام آبادخبر: جلال صفری عضو شورای اسلامی شهر کرند غرب و مدیر دبیرستان شهید مطهری این شهرستان به عنوان معلم نمونه استان کرمانشاه از دالاهو بر گزیده شد.

به گزارشاسلام آباد خبربه نقل ازکرند کرد، جلال صفری عضو شورای اسلامی شهر کرند غرب و مدیر دبیرستان شهید مطهری این شهرستان به عنوان معلم نمونه استان کرمانشاه از دالاهو بر گزیده شد این مطلب را معاون آموزش وپرورش شهرستان دالاهو در گفنگو با خبر نگار کرند کرد ابراز کرد.

 

امیر عباس حسنی تصریح کرد:طبق روال هرساله با نزدیک شدن به روز معلم در تمام کشور وبر اساس جدول امتیاز بندی آموزشی -پژوهشی وبر اساس سهمیه ابلاغی چند نفر از معلمین ومدیران مدارس که بیشترین امتیاز را نسبت به سایر عزیزان کسب کنند به عنوان نمونه وبه جهت ایجاد انگیزه بیش از پیش میان معلمین وبه رسم تقدیر از جهاد گران عرصه علم آموزی معرفی می شوند تا در چنین روزی از زحمات آن ها تقدیر شود.

 

معاون آموزشی آموزش وپرورش دالاهو افزود:اسامی معلمین نمونه شهرستانی از دالاهو به شرح ذیل می باشد:1-خانم گلاره یاریجانی2-خانم فرحنازفیلی 3-خانم مریم مرادی4-خانم ماندانا فرخی ونیز آقای جلال صفری به عنوان مدیر نمونه استانی از شهرستان دالاهو بر گزیده شده است وان شائ الله به زودی مراسم تقدیر از این عزیزان برگزار خواهد شد.

 

حسنی در پایان ابراز کرد:البته بنده به سهم خود از تلاش تمام پرسنل آموزشی شهرستان دالاهو کمال تشکر وقدردانی را دارم وامیدوارم در سایه توجهات امام زمان (عج) وتحت زعامت ولی امر مسلمین امام خامنه ای (مدظله العالی) همواره در سنگر علم آموزی وتعلیم وتربیت ،تندرست وسعادتمند باشند.

 

حسنی در پایان عرایض ودر پیامی به شرح ذیل روز معلم را به تمام جهاد گران عرصه علم آموزی تبریک گفت:

 

اوراق زرین تاریخ تربیت، سیمای درخشان مربیان نام آوری را بر خود نقش ابدی زده است، آنان که با پیکار مقدس خویش حماسه های شکوهمند و جاوید در سازندگی انسان متعهد به وجود آوردند و با تزکیه و تعلم کاخ بلند پایه ی علم و فضیلت را بنا نهاده اند و امروز شما عزیزان گرامی ادامه ی این نهضت عظیم را بر عهده گرفته اید، ضمن بزرگداشت سالروز شهادت استاد مطهری و گرامیداشت روز معلم توفیق روز افزونتان را از ایزد منان مسئلت دارم.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد