تعریف جالب گاس هیدینگ از شکست تیمش

کد خبر: 294802
|
10:06 - 1395/02/19
نسخه چاپی
تعریف جالب گاس هیدینگ از شکست تیمش
سرمربی هلندی چلسی با عبارتی خاص از شکست تیمش در بازی هفته سی و هفتم لیگ‌برتر انگلیس صحبت کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر،گاس هیدینک، سرمربی هلندی چلسی، شکست 3 بر 2 تیمش مقابل ساندرلند در بازی هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس را نتیجه ناتوانی آبی‌ها در نواختن ضربه نهایی به رقیب در دو بازه زمانی برتری لندنی‌ها در جریان بازی دانست.

 سرمربی سابق تیم ملی هلند در باره شکست از رقیب در حال سقوط گفت: به نظرم هر دو باری که پیش افتادیم، می‌توانستیم ضربه نهایی را به رقیب بزنیم و با گل‌های بیشتر پیش بیفتیم اما متاسفانه تنها کاری که انجام ندادیم، کشتن امید رقیب بود! البته بابت شکست تیم متاسفم. به شکل طبیعی دوست دارم همه بازی‌ها را ببریم اما این اتفاق همیشه رخ نمی‌دهد.در 30 دقیقه اول، شانس زدن 3 گل را داشتیم. سهل‌انگاری ما به رقیب اجازه داد بازی را به تساوی یک بریک بکشاند. به گل تساوی رقیب واکنش خوبی نشان دادیم و گل دوم را زدیم اما باز هم اتفاق نیمه اول تکرار شد. ما از شانس‌هایمان برای رقم زدن برتری 3 بریک استفاده نکردیم و رقیب جرات کرد نتیجه را عوض کند.حریف به لطف حمایت هوادارانش، انرژی زیادی داشت و خیلی خوب بازی کرد.

 هیدینک از دادن جوابی صریح درباره آخرین بازی تری برای چلسی، آن هم پس از اخراج در اواخر بازی خودداری کرد و افزود: داور بسیار به صحنه نزدیک بود و اتفاق رخ داده را خطا تشخیص داد. از کارت زرد دوم کاپیتان بسیار ناراحت شدیم.اگر داور کمی دورتر بود، با خود می‌گفت این یک دوئل بدون خشونت بود. به نظرم یک دوئل دو نفره بدون هیچ قصدی برای آسیب زدن شکل گرفت و داور کمی سخت‌گیرانه تصمیم گرفت.تصور می‌کنم طبق قوانین تری دو جلسه دور از میادین خواهد بود چون دومین کارت قرمزش را در این فصل دریافت کرد.از آینده تری خبر ندارم. بسیار متاسفم که او آخرین بازی فصل ما را در خانه آن هم مقابل لسترسیتی قهرمان را از دست داد.

 انتهای پیام/ 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد