فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آباد غرب:

سوم خرداد بزرگ‌ترین نماد مقاومت و مهم‌ترین سمبل پیروزی مردم غیور ایران اسلامی در مقابله با استکبار جهانی است

کد خبر: 294876
|
23:51 - 1395/03/02
نسخه چاپی
سوم خرداد بزرگ‌ترین نماد مقاومت و مهم‌ترین سمبل پیروزی مردم غیور ایران اسلامی در مقابله با استکبار جهانی است
اسلام آباد خبر: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آباد غرب باتبریک میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) گفت: حماسه آزاد سازی خرمشهر در سوم خرداد سال 1361، تجلی قدرت لایزال الهی است.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ افشار محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آباد غرب باتبریک میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) حماسه سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر را تبریک گفت.


سرهنگ محمدی در گفتگو با اسلام آباد خبراظهار کرد: هرچند سراسر تاریخ ایران اسلامی، مملو از پایمردی و فداکاری غیورمردان و شیرزنان اسطوره‌ ساز است؛ اما حماسه آزاد سازی خرمشهر در سوم خرداد سال 1361، تجلی قدرت لایزال الهی و زمرد درخشانی است که با اقتدا به مولی الموحدین و با رمز "علی ابن ابیطالب" (ع) در تاریخ این سرزمین همچنان تابنده است.



وی افزود: سوم خرداد بزرگ‌ترین نماد مقاومت و مهم‌ترین سمبل فتح و پیروزی مردم غیور ایران اسلامی در مقابله با استکبار جهانی است و این روز یادآور جان‌فشانی‌ها، رشادت‌ها و ایثارگری دلاورمردانی است که فارغ از دنیا و مافیها، دل به دریای عشق حضرت روح‌الله زدند و در دفاع از حریم ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی ایران سر از پا نشناخته و در صیانت از مرزهای جغرافیای و معنوی ایران اسلامی لحظه‌ای درنگ نکردند و درنهایت پرچم فتح و ظفر را بر فراز قله‌های تاریخ به اهتزاز درآوردند.
 

سرهنگ محمدی تصریح کرد: روز آزادی خرمشهر، روز یادآوری فتح فاتحان بر بلندترین و ناممکن ترین فرازها و روزی است که سپاه دشمن در مقابل ایمان زمینیان آسمانی تبار به زانو درآمد و دست خدا قفل گشای درهای بسته شد .



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آباد غرب گفت: اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان اسلام و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، حماسه سوم خرداد را به رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و آحاد مردم تبریک گفته و به روح بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و همه شهیدانی که در این راه خون خود را نثار کردند درود ميفرستم.

وی خاطرنشان کرد: امروز بایستی از رشادتمردیها ی آن فاتحان بی ادعا درس بگیریم ودر لبیک به فرمان ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی )درتحقق اقتصاد مقاومتی حرکتی جهادی داشته باشیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد