فرمانده انتظامی شهرستان اسلام‌آباد غرب خبر داد:

توقیف کامیونی با 350 میلیون ریال خلافی در اسلام‌آباد غرب

کد خبر: 294921
|
08:36 - 1395/03/11
نسخه چاپی
توقیف کامیونی با 350 میلیون ریال خلافی در اسلام‌آباد غرب
اسلام آباد خبر: فرمانده انتظامی شهرستان اسلام‌آباد غرب از توقیف یک دستگاه کامیون با 350 میلیون ریال خلافی و 295 تخلف حادثه‌ساز توسط پلیس راهور این شهرستان خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر،بهروز سرتیپ‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: با هدف کنترل و برخورد با رانندگانی که نظم ترافیکی و آرامش شهروندان را برهم می‌زنند، پلیس راهور این شهرستان یک دستگاه بنز 10 تن را که با توقف بیجا مانع تردد سایر وسایل نقلیه شده بود، توقیف کرد.

 

وی ادامه داد: با بررسی سوابق خودرو و استعلام از مرکز مشخص شد که خودرو دارای 259 تخلف حادثه‌ساز و 350 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام‌آباد غرب سرعت غیرمجاز، حرکت به‌صورت مارپیچ، رانندگی در حالت غیرعادی، مصرف داروهای روان‌گردان، حرکت با دنده عقب در بزرگراه‌ها و آزادراه‌ها و عدم توجه به فرمان ایست پلیس را از جمله تخلفات راننده خودرو مذکور برشمرد.

 

سرتیپ‌نیا عنوان کرد: براساس قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، راننده خودرو برای شرکت در کلاس‌های آموزشی و سیر مراحل قانونی به پلیس راهنمایی و رانندگی معرفی و خودرو توقیفی نیز به پارکینگ منتقل شد.

 

وی خاطرنشان کرد: هدف پلیس از اعمال قانون کسب درآمد نیست بلکه قصد دارد رانندگان توجه بیشتری به رعایت قوانین و مقررات داشته و سهم خود را در تامین امنیت راه‌ها ایفا کنند و از سوی دیگر با رانندگی صحیح، الگوهای عملی مناسبی برای فرزندان خود در آینده باشند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین ها