فرماندهی انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب خبر داد:

فروشنده داروهای چاقی و لاغری در اسلام‌آباد غرب دستگیر شد

کد خبر: 294994
|
10:13 - 1395/03/25
نسخه چاپی
فروشنده داروهای چاقی و لاغری در اسلام‌آباد غرب دستگیر شد
اسلام آباد خبر: فرماندهی انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب از دستگیری شخصی که در فضای مجازی اقدام به نگهداری و فروش داروهای غیرمجاز چاقی و لاغری کرده بود، خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ بهروز سرتیپ نیا گفت: پلیس فتای شهرستان اسلام‌آباد غرب طی رصد فضای مجازی شخصی را که اقدام به نگهداری و فروش داروهای غیرمجاز کرده بود شناسایی کرد.

 

وی به بازرسی از مخفیگاه شخص مذکور به همراه اکیپی از پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان اسلام‌آباد غرب اشاره کرد و گفت: در بازرسی از منزل وی تعداد هشت هزار پوکه قرص کشف و ضبط شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام‌آباد غرب، 176 قوطی قرص چاقی و لاغری غیر مجاز، 44 بطری عرقیات غیر مجاز، دو هزار عدد برچسب داروهای غیرمجاز، یک دستگاه پلمب بطری و قوطی داروهای غیرمجاز به ارزش 100 میلیون ریال از جمله دیگر مواد کشف شده در منزل متهم ذکر کرد.

 

سرتیپ‌نیا با بیان اینکه متهم تحویل مراجع قضایی داده شده است، ادامه داد: از اولویت‌های پلیس ارتقای کیفی احساس امنیت در بین شهروندان، مقابله با تهیه و توزیع‌کنندگان موادمخدر، جمع‌آوری معتادان پر خطر، برخورد با سارقان و اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی در راستای آسایش روحی و روانی مردم بوده که به طور جد در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: ایجاد جو روانی امنیت و آرامش در جامعه در گرو تلاش مضاعف دستگاه قضایی و انتظامی است که در این میان نیروی انتظامی همواره پیش قراول تامین امنیت در سطح جامعه بوده است و با هنجارشکنان در همه زمینه‌ها برخورد قانونی دارد که نتیجه آن‌را در افزایش سطح رضایت شهروندان به‌خوبی می‌توان مشاهده کرد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام‌آباد غرب با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب