بیانیه فرماندار اسلام آبادغرب در آستانه روز جهانی قدس

کد خبر: 295100
|
21:25 - 1395/04/10
نسخه چاپی
بیانیه فرماندار اسلام آبادغرب در آستانه روز جهانی قدس
اسلام آبادخبر:در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فرماندار اسلام آبادغرب با صدور بیانیه ای از اقشار مختلف مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش اسلام آباد خبر، فرماندار اسلام آباد غرب در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس طی بیانیه ای از مردم این شهرستان دعوت کردند که در راهپیمایی روز جمعه همچون سالهای گذشته حضوری پرشور وگسترده داشته باشند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس یادآور درایت و عمق شناخت بنیانگذار جمهوری اسلامی ، حضرت امام خمینی (ره) از حق در مقابل باطل است ، روز حماسه حضور مسلمانان جهان و یادآور فریاد رعدآسای امام راحل (ره) بر سر غاصبان و صفّاکان صهیونیسم است ، روز قدس میراث گرانبهای رهبری مُدبّر، آزاده و نشان دوراندیشی و نماد جاودانه مبارزه همیشگی حق جویان در مقابل گردنکشان عالم است .

راهپیمایی روز قدس فرصتی فراهم می آورد تا مسلمانان جهان با تقویت وحدت و یکپارچگی خود، پایه های پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را به لرزه در آورند.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم روزه دار شهرستان اسلام آبادغرب كه‌ ماه‌ مبارك‌ رمضان‌ را در شب های قدر با نوای قرآن و دعا پشت سر گذاشته و در چشمه سار رحمت و مغفرت الهی قلوب خود را به اشک توبه و انابه شستشو داده اند دعوت می کنم همراه و هم صدا با  مسلمين‌  و آزادی خواهان سر تا سر جهان‌ به‌ ويژه‌ مؤمنين‌ داغدار وستمدیده فلسطینی با حضور گسترده‌ و پرشور خود در راهپيمائي‌ روز قدس‌ بار ديگر خوابهاي‌ آشفته‌ مستكبران‌ را به‌ كابوسي‌ وحشتناك‌ تبديل‌ كنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد