با حضور مسئولین شهرستان صورت گرفت:

مرحله چهارم مانور تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر در اسلام آبادغرب اجرا شد

کد خبر: 295122
|
10:17 - 1395/04/15
نسخه چاپی
مرحله چهارم مانور تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر در اسلام آبادغرب اجرا شد
اسلام آبادخبر:حجت الاسلام محمدی پور در چهارمین مرحله مانور تذکر لسانی در اسلام آبادغرب گفت: انشاالله در برابر منکراتی که صورت می گیرد ذره ای مقاومت ما کم نخواهد شد و تا پیروزی نهایی که ظهور حضرت ولیعصر (عج) می باشد از پا نخواهیم نشست.

به گزارشاسلام آباد خبر، مرحله چهارم مانور تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر با حضور مسئولین دادگستری،انتظامی،سپاه،ضابطین امربه معروف،و با سخنرانی امام جمعه در شهرستان اسلام آبادغرب اجرا شد.

 

حجت الاسلام محمدی پور امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت:ضابطین امر به معروف و نهی از منکر نسبت به جامعه خود بی تفاوت نباشند و نسبت به دین دغدغه داشته باشد.

 

وی در ادامه افزود:مسلمان باید خودش و خانواده اش و هرکسی را که می تواند به وسیله ی امر به معروف و نهی از منکر از آتش جهنم نجات دهد.

 

محمدی پور خاطر نشان کرد:امر به معروف و نهی از منکر در مورد مستحبات نیست مربوط به واجبات است و وظیفه آمر به معروف تنها تذکر دادن است نه اینکه در جامعه تنش ایجاد کند و باید با مردم با ادب و دلسوزانه سخن بگوید.

 

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب بیان داشت:باید با فساد های اقتصادی صورت گرفته در جامعه بصورت فرمایشی برخورد نشود و مبالغی که از بیت المال برداشته شده بازگردانده شود و مفسدین به سزای اعمال خود برسند.

 

وی درپایان تأکید کرد: انشاالله در برابر منکراتی که صورت می گیرد ذره ای مقاومت ما کم نخواهد شد و تا پیروزی نهایی که ظهور حضرت ولیعصر (عج) می باشد از پا نخواهیم نشست.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد