سردار نقدی:

آغاز فعالیت گروه‌های جهادی در عرصه صنعت از ماه آینده/ صنایعی که در آستانه رکود هستند با کمک گروه‌های جهادی فعال می‌شوند

کد خبر: 295145
|
14:06 - 1395/04/19
نسخه چاپی
آغاز فعالیت گروه‌های جهادی در عرصه صنعت از ماه آینده/ صنایعی که در آستانه رکود هستند با کمک گروه‌های جهادی فعال می‌شوند
رئیس سازمان بسیج مستضعفین از فعالیت گروه‌های جهادی در عرصه صنعت از ماه آینده خبر داد و گفت: کمک به صنایعی که در آستانه رکود بوده و یا راکد شده‌اند و فعال کردن آن‌ها از فعالیت‌های گروه‌های جهادی در این عرصه خواهد بود.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمدرضا نقدی در گفتگوی اختصاصی با سرویس اقتصادی صبح توس، درباره اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم گفت: امسال برای پشتیبانی یک‌میلیون و ۲۵۰ هزار نفر در قالب چند هزار گروه جهادی به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بابیان اینکه تحولات کیفی خوبی در گروه‌های جهادی شکل‌گرفته است، تصریح کرد: فعالیت‌های گروه‌های جهادی امسال در کنار کمک به مناطق محروم و روستاها، تمرکز بر توسعه فعالیت‌های تولیدی و توجه به صنایع تبدیلی کوچک روستاها خواهد بود که مورد تأکید امام خامنه‌ای (حفظه الله) است.

 

وی کمک به بخش‌های کشاورزی، دام‌پروری و ارائه خدمات آموزشی و علمی در مناطق محروم را ازجمله  فعالیت‌های گروه‌های جهادی عنوان کرد و افزود: امسال از ماه آینده حضور گروه‌های جهادی در عرصه صنعت نیز به فعالیت‌های این گروه‌ها افزوده می‌شود.

 

سردار نقدی اظهار داشت: کمک به صنایعی که در آستانه رکود بوده و یا راکد شده‌اند و فعال کردن آن‌ها از فعالیت‌های گروه‌های جهادی در این عرصه خواهد بود.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: همان‌طور که حضور گروه‌های جهادی در محرومیت‌زدایی از روستاها و مناطق محروم منشأ خیرات و برکات است، امیدواریم حضور آن‌ها در عرصه صنعت نیز الهام‌بخش و موجب برکات زیادی باشد.

انتهای پیام/رض

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد