در پی حادثه تروریستی شهرستان دالاهو:

محکومیت اقدام تروریستی و ضد انسانی توسط حوزه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب

کد خبر: 295165
|
09:37 - 1395/04/22
نسخه چاپی
محکومیت اقدام تروریستی و ضد انسانی توسط حوزه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب
اسلام آبادخبر:حوزه علمیه امام خمینی شهرستان اسلام آباد غرب حادثه تروریستی شهرستان دالاهو را محکوم نمود.

به گزارشاسلام آباد خبر، بیانیه حجت الاسلام کرمی مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آبادغرب :

 

بسم الله الرحمن الرحیم
" و عندَهُ مَفَاتِحُ الْغَيْبِ لاَ يَعْلَمُهَا إِلاَّ هُوَ وَيَعْلَمُ مَا فِي الْبَرِّ وَالْبَحْرِ وَمَا تَسْقُطُ مِن وَرَقَةٍ إِلاَّ يَعْلَمُهَا وَ....... "انعام 59
" خداوند تدبیر کننده ی همه امور است "

 

مدیریت،روحانیون ، اساتید و طلاب حوزه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب، اقدام تروریستی و ضد انسانی سوء قصد علیه دکتر فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آباد غرب ودالاهو در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار دالاهو و همراهان ایشان را محکوم مى نمايد، و شهادت آقای دکتر نیک عزم و آقای غلام کرمی را به ملت شهید پرور و خانواده های عزیزشان تسلیت عرض مى نمايد و برای نماینده محترم مردم در مجلس، جناب دکتر فلاحت پیشه و فرماندار محترم دالاهو از خداوند سبحان طلب شفا و صبور بودن را در این واقعه خواستاریم.

 

این اقدام شوم چهره ی دشمنان و منافقین کوردل را نشان داد و با این اقدام ضد انسانی و ضد اخلاقی، ضعف و ناتوانی آنها را نمایان کرد .   جناب دکتر فلاحت پیشه، این اقدام زشت، نه تازگی دارد و نه پایانی دارد.این اقدام ها از اول انقلاب اسلامی ایران ازشهید مطهری و رهبر عزیزمان و بهشتی و 72 نفر ایران مخلصش تا شهید صیاد شیرازی و شهدای هسته ای و..... بوده و الان هم با چنین حرکات ناجوانمردانه ی خودشان، چهره ی ضعیف خود را نشان دادند.

 

اما این را مطمئن باشند که یاران امام و رهبری چنین خطرات را بلکه بیشتر برای نظام مقدس اسلامی پذیرا هستند و نهضت ادامه دارد.
این چنین حرکات نشان میدهد که دشمن چقدر از اسم اسلام و ایران و استقلال ما هراسانند.

 

دوام توفیقات شما و خدمت به مردم و نظام مقدس اسلامی را از خداوند منان خواستاریم و طول عمر با عزت برای حضرتعالی و همه خدمتگذاران مسئلت می‌نمائیم.

 

من الله التوفیق :
روح الله کرمی مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد