پاسخ استاندار کرمانشاه به یک ظلم دیرینه علیه سیستم اداری کشور/ هیچ محدودیتی برای به کارگیری برادران اهل سنت و اهل حق وجود نداشته است

کد خبر: 295493
|
12:36 - 1395/06/14
نسخه چاپی
پاسخ استاندار کرمانشاه به یک ظلم دیرینه علیه سیستم اداری کشور/ هیچ محدودیتی برای به کارگیری برادران اهل سنت و اهل حق وجود نداشته است
استاندار کرمانشاه در پاسخ به یک ظلم دیرینه علیه سیستم اداری کشور گفت: هیچ محدودیتی برای به کارگیری برادران اهل سنت و اهل حق وجود نداشته است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد،در حالی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره برادران اهل سنت و اهل حق پشتیبانان جانی و مالی نظام بوده اند و البته  از گذشته تا کنون نیز از میان این برادران دینی نمایندگان متعددی در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل، فرماندار، کارمند و ... در سیستمهای اداری کشور حضور داشته اند اما همواره سیاست تفرقه افکنانه برخی گروه های سیاسی داخلی و معاندین خارجی در مسیر القای عکس این موضوع قدم برداشته اند.

 

ارتقاء بخش های کوچکی از مناطق اهل حق نشین و سنی نشین به شهرستانهای دارای چند ده اداره و دانشگاه و... نیز نمونه ای از اقدامات مدیران و مسئولان در مسیرخدمت به اقوام و مذاهب است.

 

استاندار کرمانشاه روز گذشته در شهرستان صحنه در سخنانی در جمع برادران اهل حق نکات قابل توجهی را بیان کرد که پاسخی مناسب به برخی تفرقه افکنی هاست.

 

اسدالله رازانی گفت: در سیستم اداری کشور چه به صورت رسمی و شفاف و چه به صورت سری و محرمانه پیدا نخواهید کرد دستورالعملی را که برای به کارگیری برادران اهل حق و اهل تسنن محدودیتی اعمال شده باشد.

 

وی با اشاره به وجود برادران اهل سنت و اهل حق در پستهایی مانند ادارات کل و نمایندگی مجلس ادامه داد: سیاست های نظام در اینباره روشن و در دنیا کم نظیر است. اگر در گوشه ای مشکلی هم باشد به سوء رفتارهای فردی مربوط می شود که در هر مورد دیگری هم ممکن است وجود داشته باشد.

 

استاندار کرمانشاه با اشاره به مفاهیمی از قرآن و نهج البلاغه در این باره بر اصل برادری و برابری در نظام اسلامی تاکید کرد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها