گزارش تشریحی-تصویری/

مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه اسلام آبادغرب برگزار شد

کد خبر: 295512
|
13:17 - 1395/06/21
نسخه چاپی
مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه اسلام آبادغرب برگزار شد
اسلام آبادخبر: با حضور سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، سرهنگ بیژن خدادادیان به عنوان فرمانده جدید سپاه اسلام آبادغرب معرفی شد و از سه سال زحمات بی شائبه سرهنگ افشار محمدی تجلیل گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر، با حضور سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، سید قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس، امام جمعه ، مسئولین و مردم شهید پرور شهرستان  مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه اسلام آباد غرب برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش؛  سرهنگ بیژن خدادادیان به عنوان فرمانده جدید سپاه اسلام آبادغرب معرفی شد و از از سه سال زحمات بی شائبه سرهنگ افشار محمدی تجلیل گردید.

 

در این مراسم سرهنگ افشار محمدی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا ، خلاصه ای از گزارش عملکرد خود را در طول مدت سه سال خدمت در شهرستان اسلام آبادغرب بیان کرد.

 

در ادامه حجت الاسلام محمدی پور امام جمعه شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سرهنگ محمدی، نیرو های نظامی سپاه، ارتش و انتظامی را لازمه حفظ آرمان های انقلاب، امنیت کشور و ثبات منطقه دانست.

 

حجت الاسلام محمدی پور سپاه پاسدارن را از نهادهای ارزشمند برای انقلاب و نظام دانست و افزود: امام راحل می فرمایند «اگر سپاه نبود کشور نبود» و این نقش و اهمیت سپاه را در کنار سایر نیرو های نظامی و انتظامی انقلاب اسلامی می‌رساند.

 

به گزارش خبرنگار اسلام آبادخبر، سید قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه نیز در سخنانی وجود فرماندهان شجاع مدیر و مدبر در  سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه  را یک نعمت الهی دانست و تأکید نمود: در سنگر مجلس پشتیبان نیروهای مسلح و قوای نظامی مقتدر هستیم.

 

در این مراسم همچنین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به نقش و جایگاه وِیژه اسلام آبادغرب در دفاع مقدس، گفت: اسم اسلام آبادغرب با مرصاد گره خورده است.

سردار ریحانی با بیان گوشه هایی از رشادت های رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد، به تشریح راهبرد جدید دشمنان در منطقه پرداخت و افزود: به حول و قوه الهی بزودی شاهد پیروزی های بزرگی در زمینه های مختلف برای جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

 

همچنین حسن رجبی رئیس آموزش و پرورش شهرستان اسلام آبادغرب  به نمایندگی از اعضا شورای اداری و فرهنگیان شهرستان از همکاری و تلاش های سرهنگ افشار محمدی تشکر کرد.

 

 در این مراسم سرهنگ بیژن خدادادیان فرمانده جدید سپاه اسلام آبادغرب ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب و دفاع مقدس و خصوصا" شهدای مدافع حرم و گرامیداشت شهدای حادثه منا، با اشاره به وصیت نامه سیاسی، الهی امام راحل(ره) گفت: کار سختی در پیش داریم و باید انقلاب را به دست صاحب اصلی آن امام عصر(عج) برسانیم.

 

گفتنی ست؛ در بخش  پایانی این مراسم حکم فرماندهی و لوح سپاس به فرماندهان جدید و پیشین سپاه اسلام آباد اعطا گردید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب