فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب:

ما باید در کارهایمان از مولایمان علی(ع) مدد بگیریم و ایشان را الگو قرار دهیم و راه و روش ایشان را ادامه بدهیم

کد خبر: 295548
|
13:52 - 1395/06/30
نسخه چاپی
ما باید در کارهایمان از مولایمان علی(ع) مدد بگیریم و ایشان را الگو قرار دهیم و راه و روش ایشان را ادامه بدهیم
اسلام آباد خبر: فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب ابراز امیدواری کرد که با بازسا زی واقعه غدیر قطره ای از بزرگی مولا امیر المومنین علی(ع) را به نمایش گذاشته شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ پاسدار بیژن خدادادیان در مراسم جشن و بازسازی واقعه غدیر ضمن تبریک عید سعید غدیر خم به ملت شهیدپرور و گرانقدر شهرستان اسلام آبادغرب به مردم و مسئولین، خانواده معظم شهدا و ایثار گران حاضر در مراسم خیرمقدم عرض نمود.

 

سرهنگ خدادادیان ابراز امیدواری کرد که با بازسا زی واقعه غدیر قطره ای از بزرگی مولا امیر المومنین علی(ع) را به نمایش گذاشته شود.

 

وی افزود: غدیر واقعه ای بسیار بزرگ است که بعنوان یکی از اعیاد چهارگانه مسلمانان شناخته شده و عیدی که توسط خداوند تبارک و تعالی به پیامبرش دستور داده شده که در این روز یکی از بزرگترین کارهایی که در اسلام باید صورت می گرفت باید انجام می شد و طبق فرمایش خداوند متعال دین اسلام در غدیر کامل می شود.

 

 سرهنگ خدادادیان خاطرنشان کرد: بعد از اعلام جانشینی علی (ع) دین اسلام کامل می شود و بعنوان برترین و بهترین دین در بین تمام ادیان شناخته می شود، بنابراین قدر عید غدیر را باید بدانیم.

 

وی با اشاره به حدیث امام صادق (ع) در بحارالانوار گفت: آن روز غدیر بزگترین عید خداوند است و خدای عزوجل هیچ پیامبری را مبعوث نکرده جز اینکه این روز را عید داشته و حرمت آن را شناخته است و نام آن در آسمان روز پیمان شناخته شده و در زمین روز میثاق گرفته شده است و روز گردهمایی فراموش نشدنی است.

 

وی یادآور شده که امام خمینی(ره) در رابطه با غدیر فرموده است:دریای غدیر از ریزش آبشارگون وحی بر جان محمد(ص) لبریز است و قامت دین در زلال غدیر خم انعکاس می یابد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان با بیان سخنان علما و بزرگان دینی به بیان مناقب علی (ع) پرداخت و گفت: علی (ع) در طول تاریخ یارانی داشته که با فدا کردن جان خود حتی بر سر چوبه داربه دفاع از علی بن ابیطالب پرداخته اند.

 

وی افزود: خداوند در سوره شوری به پیامبر امر فرموده که ای پیامبر به مردم بگو از شما مزدی را درخواست نمی کنم مگردوستی اهل بیت و خویشاوندانم را و در جای دیگر دیگر فرموده که ثمره دوستی اهل بیت (ع) باز هم به خود مردم بر می گردد.

 

سرهنگ خدادادیان با تأکید بر دوست داشتن مولا علی (ع) گفت: مولایمان چیزی جز طرفداری از اسلام و دین خدا از ما نخواسته است و ما باید در کارهایمان از مولایمان علی(ع) مدد بگیریم و ایشان را الگو قرار دهیم و راه و روش ایشان را ادامه بدهیم.

 

وی در پایان سخنان خود از کلیه ادارات و ارگان ها و اصناف متعددی که در بازسازی واقعه غدیر همکاری داشته اند تقدیر و تشکر بعمل آورد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد