سردار نقدی در پیامی به مناسبت سال جدید تحصیلی:

آینده ایران اسلامی در گرو تربیت فرزندانی انقلابی است

کد خبر: 295556
|
13:02 - 1395/06/31
نسخه چاپی
آینده ایران اسلامی در گرو تربیت فرزندانی انقلابی است
محمد رضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آغاز سال تحصیلی با شور و نشاطی که در جامعه می آفریند نوید بخش آینده ای امید بخش است، آینده ای که از آن فرزندان ایران است .

به گزارشاسلام آباد خبر؛ متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حلول بهار تعلیم و تربیت نوید بخش آینده ای درخشان برای ملت ایران است

مهر ماه بهار تعلیم و تربیت، همواره فرصت مقتنمی است تا با پاسداشت مقام رفیع علم؛ ارادت و سپاس خود را نثار معلمانی نماییم که امانت انبیاء الهی را بر دوش گرفته و برای تربیت نسل آتی کشور کمر همت بسته و چون شمع روشنایی بخش جامعه هستند و دعای خیر خود را بدرقه راه جوانان و نوجوانانی کنیم که پا به عرصه خطیر جهاد علمی و عملی گذاشته اند تا آینده را بسازند.

آغاز سال تحصیلی با شور و نشاطی که در جامعه می آفریند، نوید بخش آینده ای امید بخش است، آینده ای که از آن فرزندان ایران اسلامی است و این آینده پر فروغ در گرو تربیت فرزندانی رشید است که چون شهید فهمیده ها و بالازاده ها و بهنام محمدی ها همواره با بصیرت و معرفت عمیق، آماده فداکاری برای پیشبرد اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی باشند و این مسیر نیست مگر با توجه بیش از پیش به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی که همواره بر تربیت نسل دینی و انقلابی تاکید نموده اند.

در این راستا بسیج فرهنگیان با پشتوانه 5000 معلم شهید و بسیج دانش آموزی با میراث عظیم 36000 لاله سرخ می باید ضمن تاکید بر رشد علمی و تعالی اخلاقی دانش آموزان به عنوان یک اُلویت با حضور فعالانه در ایجاد فضا و بستر کار انقلابی در مدارس، یاور مدیران محترم در شکل گیری مدرسه طراز انقلاب اسلامی باشند. بسیج دانش آموزی با اتکا به خیل عظیم دانش آموزان علاقمند به فعالیت های انقلابی و واگذاری مسئولیت های بسیج در سطح مدارس به آنان و بسیج فرهنگیان با هدایت و راهنمایی و پشتیبانی از دانش آموزان بسیجی در کنار اهتمام و جدیت در کمک به ارتقاء سطح تربیت و دانش آنان، میتوانند منشاء تحولات شگرفی در تعلیم و تربیت نسل آتی این کشور باشند.

حضرت امام خمینی(ره) با تدبیری حکمت آمیز همواره بر به صحنه آوردن همه ظرفیت ها و توانمندیهای جامعه و اقشار مختلف تاکید داشتند و امام خامنه ای عزیز نیز دانش آموزان را به عنوان جوانان و افسران جنگ نرم خطاب نموده اند، شایسته است همه اولیاء و مربیان با شناخت این ظرفیت عظیم و بی بدیل نسبت به بستر سازی فعالیت های انقلابی دانش آموزان بیش از پیش اهتمام ورزند.

از خدا می خواهم با این توجهات انشاالله سال جدید تحصیلی فرصتی متمایز برای تعالی روح انقلابی در نسل جوان و آینده ساز کشور باشد.  

والسلام

محمدرضا نقدی

رییس سازمان بسیج مستضعفین

1395/06/31

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد