به مناسبت هفته دفاع مقدس/

مراسم غبار روبی مزار شهدای اسلام آبادغرب برگزار شد

کد خبر: 295562
|
11:24 - 1395/07/01
نسخه چاپی
مراسم غبار روبی مزار شهدای اسلام آبادغرب برگزار شد
اسلام آبادخبر:با حضور مسئولین،نیروهای نظامی و انتظامی،بسیجیان ،خانواده های شهداء و ایثارگران شهرستان مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، با حضور مسئولین،نیروهای نظامی و انتظامی،بسیجیان ،خانواده های شهداء و ایثارگران شهرستان مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

فرماندار اسلام آبادغرب در این مراسم گفت:جوانان ورزشکار ما باید با اقتداء به مولا علی (ع) روش و منش پهلوانان عصر حاضر نظیر جهان پهلوان تختی و شهیدانی همچون ریزوندی و شهبازی را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

 

در این مراسم ورزشکاران،پهلوانان و قهرمانان کشور که جهت شرکت در مسابقات کشتی جام شهیدان ریزوندی و شهبازی در شهرستان حاضر شده بودند با نثار فاتحه و غبار روبی و عطر افشانی به مزار این شهداء ادای احترام کردند.

 

رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی کشور با حضور بر مزار شهیدان ریزوندی و شهبازی اظهار کرد:قهرمانان و پهلوانان واقعی همین عزیزان هستند که دوران طلایی ورزش را با هزاران آرزو برای دفاع از میهن اسلامی کنار گذاشتند و در مقابل دشمن متجاوز ایستادند.

 

وی افزود:شاید شهیدان ریزوندی و شهبازی اگر می خواستند جزء قهرمانان و افتخار آفرینان المپیک ما بودند،اما المپیک و قهرمانی را در دفاع از کشورشان دیدند و برای حفاظت از کشور عزیزمان جان خودشان را فدا کردند.

 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد