با حضور رییس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه/

مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه پیام نور اسلام آبادغرب برگزار شد+عکس

کد خبر: 295601
|
13:56 - 1395/07/06
نسخه چاپی
مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه پیام نور اسلام آبادغرب برگزار شد+عکس
اسلام آبادخبر: صبح امروز توسط رییس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه دکتر حمیدرضا جلیلیان تودیع و دکتر رحمت اله پرندین بعنوان رییس دانشگاه پیام نور اسلام آبادغرب معارفه شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، صبح امروز با حضور مسئولین شهرستان و جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه های شهرستان و دانشجویان مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه پیام نور اسلام آبادغرب  در محل سالن کنفرانس این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم دکتر سعیدی پور رییس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه دکتر رحمت اله پرندین را بعنوان رییس دانشگاه پیام نور اسلام آبادغرب معرفی و از زحمات دکتر حمیدرضا جلیلیان تجلیل بعمل آمد.

در ادامه جلیلیان رییس پیشین دانشگاه پیام نور اسلام آبادغرب که بعنوان مشاور رییس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه منصوب گردیده،  گزارشی از عملکرد خود را ارائه نمود و پرندین رییس جدید دانشگاه پیام نور اسلام آبادغرب به برنامه های خود در راستای پیشرفت علمی دانشگاه اشاره داشت.

شایان ذکر است؛ دکتر رحمت اله پرندین در 20 بهمن سال 1357 یعنی دو روز قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در محله شهرستانی اسلام اباد غرب خیابان ابومسلم خراسانی متولد گردید و دوران کودکی خود را در زمان جنگ تحمیلی و زیر بمباران دشمن بعثی در محله شهرستانی اسلام آبادغرب پشت سر گذاشت. دوران تحصیلات ابتدائی، راهنمایی و دبیرستان خود را نیز در مدارس شهر اسلام آبادغرب به ترتیب شامل دبستان شهید شیرودی، مدرسه راهنمایی سلمان فارسی و دبیرستان علامه طباطبایی گذراند. پس از اخذ دیپلم تجربی در سال 1377 از طریق کنکور سراسری در رشته زیست شناسی دانشگاه محقق اردبیلی پذیرفته شد و در سال 1381 موفق به اخذ لیسانس زیست شناسی گردید. وی در سال 1381 با کسب رتبه 6 کنکور سراسری کارشناسی ارشد موفق به قبولی در رشته زیست شناسی گرایش فیزیولوژی دانشگاه تهران شد. پس از اخذ مدک فوق لیسانس از دانشگاه تهران در سال 1384 به خدمت مقدس سربازی اعزام شد و دوران سربازی خود را در بیمارستان 520 ارتش کرمانشاه گذراند. سپس در سال 1386 بعنوان عضو هیات علمی گروه زیست شناسی به استخدام دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه درآمد و از آن زمان تاکنون در دانشگاه های پیام نور اسلام آبادغرب، گیلانغرب و کرمانشاه و بعنوان عضو مدعو در دانشگاه رازی کرمانشاه تدریس دارد. وی در سال 1391 و از طریق کنکور سراسری دکتری موفق به قبولی در مقطع دکتری رشته زیست شناسی گرایش فیزیولوژی دانشگاه فردوسی مشهد گردید و در خرداد 1395 تحصیلات دکتری خود را با موفقیت به پایان رساند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد