به مناسبت آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر/

جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در اسلام آبادغرب برگزار شد

کد خبر: 295620
|
13:01 - 1395/07/11
نسخه چاپی
جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در اسلام آبادغرب برگزار شد
اسلام آبادخبر: با حضور مسئولین شهرستان و اعضای مربوطه جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در دفتر امام جمعه اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  با حضور مسئولین شهرستان و اعضای مربوطه جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در دفتر امام جمعه اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

حجت الاسلام محمدی پورامام جمعه اسلام آبادغرب و رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکرشهرستان  با اشاره به علت نامگذاری هفته اول محرم بنام هفته امر به معروف و نهی از منکر، افزود: امام حسین(ع) در هنگام حرکت به سوی کربلا در نامه ای به برادرش محمد حنفیه هدفش از قیام را احیای امر به معروف و نهی از منکر بیان فرموده است، و اگر ما  امر به معروف و نهی از منکر را ترک کنیم در واقع چیزی از قیام سیدالشهدا را نفهمیده ایم.

وی افزود: کامل ترین مصداق نهی از منکر سرنگونی حکومت طاغوت بود و کامل ترین مصداق امر به معروف  تشکیل حکومت اسلامی می باشد  و حالا که دو مصداق اصلی انجام شده باید برای تحقق مصادیق کوچکتر تلاش نمائیم.

 

سرهنگ پاسدار بیژن خدادادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکرشهرستان ایجاد و تقویت روحیه تعهد و مسئولیت پذیری در افراد جامعه را زمینه و لازمه اقامه فریضتین در جامعه دانست و بر اقامه واجب فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر تاکید نمود.

 

گفتنی ست؛ در این جلسه اعضای ستاد پیشنهادات و نکته نظران خود را پیرامون راه های ترویج و گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بیان نمودند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد