پس از سال ها توسط " طیبه بابایی" تندیس جشنواره به انجمن سینمای جوان در کرمانشاه بازگشت/

درخشش بانوی فیلم ساز اسلام آبادی در جشنواره منطقه ای سمنان(کومش)

کد خبر: 295625
|
13:48 - 1395/07/11
نسخه چاپی
درخشش بانوی فیلم ساز اسلام آبادی در جشنواره منطقه ای سمنان(کومش)
اسلام آبادخبر: بانوی هنرمند اسلام آبادی موفق به کسب تندیس جشنواره منطقه ای کومش انجمن سینمای جوان برای فیلم «مریم، فصل آخر» گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر،  پنجاه و چهارمین جشنواره منطقه ای انجمن سینمای جوان از۵  تا ۸ مهر ماه با حضور ۱۰  استان تهران، البرز، همدان، کردستان، ایلام، قزوین، مرکزی، سمنان، قم و کرمانشاه در ۳ بخش فیلم، فیلمنامه و عکس در استان سمنان برگزار شد و بانوی هنرمند اسلام آبادی  موفق به کسب تندیس این جشنواره شد.

 

۶۸۰ عنوان فیلم در بخشهای داستانی، مستند و انیمیشن به این جشنواره ارسال شده است. که ۴۰ عنوان به بخش مسابقه راه پیدا کرده و سهم کرمانشاه ۲عنوان فیلم از ۴۰ عنوان راه یافته بود.

 

 فیلم «مریم، فصل آخر» به کارگردانی «طیبه بابایی» به عنوان نماینده استان  کرمانشاه توانست تندیس جشنواره در بخش بهترین فیلم و بهترین فیلم نامه را به خود اختصاص دهد.

 

در بخش فیلمنامه نیز بیش از ۳۰۰ عنوان فیلمنامه به جشنواره ارسال شده  بود که ۱۹   فیلمنامه در بخش مسابقه حضور داشتند و از کرمانشاه  نیز ۴ عنوان فیلمنامه موفق به حضور در  بخش مسابقه شده بودند.

 

در مراسم اختتامیه این جشنواره،  تندیس جشنواره و مبلغ ۲۵میلیون ریال به بهترین فیلم مستند «مریم، فصل آخر» ساخته طیبه بابایی بانوی هنرمند اسلام آبادی تعلق گرفت .


 هم چنین خانم بابایی توانست  تندیس جشنواره و مبلغ ۲۰میلیون ریال به عنوان بهترین تدوین برای مستند «مریم، فصل اخر»  به خود اختصاص دهد.

 

 با کسب تندیس جشنواره منطقه ای سینمای جوان در این دوره، پس از سال ها تندیس جشنواره به انجمن سینمای جوان در کرمانشاه بازگشت.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد